خانهاخبار
پلی استیشن 5 احتمالا در بهمن امسال معرفی می‌شود

پلی استیشن 5 احتمالا در بهمن امسال معرفی می‌شود

اخیرا گزارشی از سوی یکی از کاربران وبسایت 4chan منتشر شده که از احتمال برگزاری رویدادی ویژه در بهمن ماه امسال برای معرفی پلی استیشن 5 خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۲۳

مایکروسافت و سونی مدتی پیش اعلام کردند که در حال ساخت کنسول جدید خود هستند، اما هیچ‌کدام تاکنون اطلاعاتی در خصوص نام، قیمت یا تاریخ دقیق عرضه محصول‌شان ارائه ندادند. حالا به گزارش یکی از کاربران انجمن گفتگوی 4chan این احتمال وجود دارد که سونی برنامه‌های مدنظرش را برای پلی استیشن ۵ در رویداد ویژه‌ای در ابتدای سال آینده میلادی مطرح کند.

طبق اعلام این منبع ناشناس، سونی در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۰ (۲۳ بهمن ۹۸) در رویدادی به نام PlayStation Meeting رسما از پلی استیشن ۵ رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات ظاهرا از ایمیلی به دست آمده که توسط مدیر ارشد بازاریابی پلی استیشن ارسال شده است. در این ایمیل آمده که شرکت‌های بزرگی همچون اکتیویژن، اسکوئر انیکس، یوبی‌سافت و EA هم به این مراسم دعوت شده‌اند تا از عناوین جدید خود برای PS5 رونمایی کنند.

این رویداد علاوه بر کنسول جدید سونی و شرکت‌های بزرگ بازی‌ساز، میزبان دو عنوان موردانتظار The Last of Us II و Ghost of Tsushima خواهد بود که هر دوی آن‌ها قرار است برای PS4 منتشر شوند. این منبع خبری مدعی است که آزمایشات زیادی روی پروتوتایپ پلی استیشن VR 2 صورت گرفته و انتظار می‌رود که تا پیش از فصل مالی سال ۲۰۲۱ نسخه جدید این هدست هوشمند هم معرفی شود.

image

شایان ذکر است که پلی استیشن ۴ برای اولین بار در رویدادی ویژه در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ معرفی شد و پاییز همان سال رسما به بازار آمد. اکنون اگرچه نمی‌توانیم این شایعه را تایید یا رد کنیم، ولی این ادعا می‌تواند با رویه‌های قبلی سونی تطابق داشته باشد. در حال حاضر مایکروسافت هم اعلام کرده که کنسول بعدی خود را تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد.

حال با توجه به این که سونی در E3 2019 شرکت نکرده است، همه منتظرند تا ببینند چه اخباری از سوی این شرکت منتشر می‌شود و نسل بعدی پلی استیشن دقیقا در چه زمانی و با چه مشخصاتی به دست کاربران خواهد رسید. ولی از آن‌جایی که منبع انتشار این خبر 4chan بوده بهتر است با کمی تردید به اطلاعات منتشره نگاه کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۵/۲۳
عجیبه