خانهاخبار
اولین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Harmony OS به زودی از راه می رسد

اولین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Harmony OS به زودی از راه می رسد

هوآوی قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، اولین اسمارت واچ مجهز به پلتفرم هارمونی او اس را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۳۹۸/۵/۲۳

همان طور که مستحضر هستید، روند صعودی کوچ کاربران به ساعت های هوشمند به صورت صعودی و با شیب قابل قبولی در حال پیشرفت است و همین موضوع، مسئولان کمپانی هوآوی را بر آن داشته تا سیستم عامل اختصاصی خود با نام Harmony OS را گسترش داده و آن را برای ساعت های هوشمند نیز آماده نماید.

از طرف دیگر، از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می رسد که کمپانی Oppo نیز در نظر دارد تا وارد عرصه اسمارت واچ ها شده و به زودی، باید شاهد معرفی اولین محصول این شرکت باشیم. آقای شن ییرن، مدیر عامل اوپو در شبکه اجتماعی Weibo، این موضوع را تأیید کرده و اظهار داشته که آنها سخت مشغول کار روی اولین ساعت هوشمند خود هستند که به احتمال خیلی زیاد، در سال آینده روانه بازار می شود.

image

 

وی در پست ارسال شده خود به این موضوع نیز اشاره داشته که ساعت هوشمند اوپو، به نمایشگر مربع شکل مجهز است تا محتوای بیشتری را در اختیار کاربر بگذارد. همچنین کاربران دنیای تکنولوژی تا اواخر سال جاری (2019)، می توانند منتظر رونمایی از اولین هدفون وایرلس مجهز به تکنولوژی حذف نویز از سوی این کمپانی باشند.

ساعت های هوشمند عرضه شده توسط کمپانی هوآوی تا به اینجا به پلتفرم های Lite OS یا Wear OS مجهز بود و بعد از تحریم ها، مسئولان شرکت چینی یاد شده تصمیم گرفتند تا سیستم عامل اختصاصی خود را توسعه داده و به این ترتیب، در آينده ای نزدیک باید منتظر ارائه محصولاتی با این پلتفرم (Harmony OS) باشیم.

image

 

همزمان با افزایش درخواست برای ساعت های هوشمند، مدیران هوآوی زمان درستی را برای کوچ به سیستم عامل اختصاصی خود انتخاب کرده اند. آنها بر این باورند که پلتفرم اختصاصی ماژولار آنها، بسیار کامل و قوی بوده و با تمام توان، به رقابت با اپل و سامسونگ خواهند پرداخت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)