خانهاخبار
اگر تصمیم به خرید گوشی دارید این مقاله را بخوانید

اگر تصمیم به خرید گوشی دارید این مقاله را بخوانید

از سال گذشته که قیمت دلار شروع به افزایش کرد و به دنبال اون، قیمت کالاهای مرتبط با دلار و وارداتی هم افزایش یافت. این موضوع درحالی اتفاق افتاد که درآمد افراد افزایش متناسبی رو پیدا نکرد و باعث شد مردم برای خرید و هزینه کردن کمی محتاط تر و با بررسی بیشتری اقدام کنند.
۱۳۹۸/۵/۲۲

اگر گوشی شما خراب شده یا تصمیم به تغییر آن دارید با توجه به افزایش قیمت گوشی به شما پیشنهاد می کنیم با بررسی و جست و جوی بیشتر اقدام به خرید کنید تا از بین گوشی های متنوع موجود گزینه بهتر و مناسبی را انتخاب کنید.

image

 

برای خرید یک گوشی هوشمند در حال حاضر باید حداقل یک و نیم میلیون تومان هزینه کنید. البته باید متناسب با نیازتون و استفاده ای که از گوشی هوشمند می کنید یک موبایل انتخاب کنید. اگر صرفا از گوشی برای تماس و چک کردن شبکه های اجتماعی استفاده می کنید می توانید از گوشی های ارزانتر استفاده کنید. ولی چنانچه اجرای راحت بازی و کیفیت دوربین عکاسی موبایل براتون مهمه باید بیشتر هزینه کنید و گوشی بهتری بخرید.

 

بهترین گوشی ها با قیمت مناسب کدام ها هستند؟
در این مقاله سعی داریم چند نمونه گوشی با کیفیت خوب از نظر شاخصه های مختلف کیفی را در رنج های قیمتی متفاوت به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم به خرید گوشی گرفته اید، با خیالی راحت مناسب ترین را انتخاب کنید. شایان ذکر است قیمت های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در زمان خرید کمی فرق کرده باشد.

  1. Xiaomi Redmi 6A

برند شیائومی این روزها در بازار ایران محبوبیت خوبی پیدا کرده و افراد زیادی تمایل به خرید از این برند چینی دارند. این مدل یک و نیم میلیونی علاوه بر قیمت ارزان، دارای سرعت بالا و بدنه مقاوم در برابر ضربه است؛

از دیگر ویژگی های آن می توان به: دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 3000 و حافظه 16گیگابایتی اشاره کرد.

 

  1. Huawei Y5 Prime 2018

image

 

این گوشی یک و نیم میلیونی را باید جزو دسته گوشی های ارزان قیمت و مناسب افرادی برشمرد که انتظارات زیادی از موبایل خود ندارند. از دیگر ویژگی های این مدل باید به: باتری 3000 و حافظه 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

  1. Huawei P Smart 32GB

این مدل دو و نیم میلیونی از سری گوشی های هواوی را باید جزو انتخاب های خوب دانست. پردازنده کم مصرف در کنار سیستم عامل و نمایشگر خوب باعث شده در این لیست قرار بگیرد.

 

  1. Samsung Galaxy M20 32GB

این گوشی سه میلیونی از برند سامسونگ مناسب افرادی است که زمان زیادی با گوشی کار می کنند و نیاز به یک باتری قوی دارند. حافظه 16 گیگی در کنار طراحی ساده و زیبا باعث قرارگیری این پیشنهاد در لیست شده است.

 

  1. Xiaomi Mi 9 SE 64GB

این مدل حدودا پنج میلیونی از برند شیائومی را باید پرچمدار گوشی های این برند دانست. دوربین های سه گانه و نمایشگر عالی جزو ویژگی های این گوشی به شمار می رود.

 

  1.  Samsung Galaxy S10 128GB

این گوشی حدودا ده میلیونی را باید جزو کامل ترین گوشی های ارائه شده توسط این شرکت دانست. نمایشگر عالی، دوربین فوق العاده و سخت افزار قدرتمند جزو ویژگی های این مدل به شمار می رود. در مجموع باید این گوشی را مجموعه ای از بهترین ها در یک گوشی برشمرد.

 

  1. Apple iPhone XS 64GB

image

 

اگر توان هزینه زیاد برای گوشی را دارید، گوشی های اپل قطعا می تواند برای شما پیشنهاد خوبی باشد. این مدل از سری گوشی های اپل حدودا هفده میلیون قیمت دارد و از نظر ویژگی های سخت افزاری جزو بهترین های موجود در بازار به شمار می رود. این گوشی جزو معدود مدل های دارای سنسور Tof دوربین سلفی است.

 

از کجا می توان گوشی با اطمینان و قیمت مناسب خرید؟

پاساژ علاالدین و چهارسو در تهران جزو معروف ترین مراکز خرید حضوری هستند. روزانه تعداد زیادی گوشی های نو و کارکرده در این بازار معامله می شود. اما عده ای هنوز از خرید گوشی از بازار ترس دارند و احساس می کنند گوشی گران تر عرضه می شود و حتی ممکن است تقلبی باشد.

راه دیگر خرید گوشی موبایل، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی موبایل هستند. از جمله معروفترین و قدیمی  ترین این فروشگاه ها می توان به سایت دیجی‌کالا اشاره کرد. امکان مشاهده آنلاین قیمت و مقایسه مدل های مختلف باعث شده دیجی کالا جزو معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده گوشی موبایل به شمار رود.

چنانچه تصمیم به خرید از سایت دیجی کالا گرفتید، پیشنهاد میکنیم حتما سری به بخش کدهای تخفیف تخفیفان هم بزنید و با استفاده از کد تخفیف سایت دیجی کالا، خرید ارزان تری داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۲۲
سامسونگ یه گوشی خیلی‌خیلی‌مرموزی گفتن میخواد بده بیرون، تحت عنوان "A100"
دعا کنیم تا قبل اینکه از دنیا رخت ببندیم(بر اثر گرسنگی)، آ۱۰۰ را ببینیم و بریم??

mashghazanfar

۱۳۹۸/۵/۲۲
این یک مقاله تبلیغاتی صرف برای دیجی کالا محسوب میشه و مشکلات گوشی های معرفی شده و موجد در بازار رو مد نظر قرار نداده. مثلا گوشی های شیائومی هنگام تعمیر با مشکل نبود قطعات مواجه میشوند.