خانهاخبار
رندر LG G8X ThinQ ناچ کوچک و دوربین دوگانه این دستگاه را نشان می‌دهد

رندر LG G8X ThinQ ناچ کوچک و دوربین دوگانه این دستگاه را نشان می‌دهد

ال جی احتمالا در نمایشگاه IFA 2019 از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد که نسخه به‌روزشده LG G8 ThinQ خواهد بود. حالا رندری از این دستگاه منتشر شده که از ناچ کوچک و دوربین دوگانه آن خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۲۱

با وجود این که چیزی کمتر از شش ماه از زمان معرفی LG G8 ThinQ می‌گذرد، اما این اتفاق باعث نشده ال جی به فکر تولید نسخه به‌روزشده این دستگاه برای نمایشگاه IFA 2019 نباشد. در حال حاضر اطلاعات کمی درباره LG G8X ThinQ در دسترس است، اما به‌تازگی رندری از این دستگاه منتشر شده که ظاهر آن را تا حد خوبی برای ما به نمایش می‌گذارد.

خداحافظی با ناچ عریض و جسچرهای هوایی

image

با نگاهی گذرا به پنل جلویی LG G8X ThinQ به راحتی می‌توانیم متوجه تغییر قابل توجه‌ای در بخش طراحی نمایشگر این دستگاه شویم. همان طور که می‌بینید در این رندر خبری از ناچ عریض G7 ThinQ و G8 ThinQ نیست و به جای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین جلوی دستگاه است.

فعلا نمی‌دانیم که آیا این سنسور تقویت شده یا نه، اما این طراحی بدون شک به موجب فضای بسیار کوچک خود باعث حذف سیستم دوربین سه‌بعدی و کنترل‌های Air Motion می‌شود. نکته حائز اهمیت بعدی حضور شیار مربوط به بلندگو در بالای ناچ و روی فریم آلومینیومی بدنه است که می‌تواند به معنای حذف فناوری Sound-on-Display از روی این دستگاه باشد.

بخش جلوی ال جی G8X ThinQ از سایر جهات کاملا شبیه مدل قبلی این محصول است. حاشیه‌های هر دو طرف درست مثل G8 ThinQ بسیار ظریف و حاشیه پایین دستگاه کمی ضخیم‌تر از نسخه قبلی است. گفته می‌شود که ابعاد این موبایل ۱۵۹.۳ در ۷۵.۸ در ۸.۵ میلی متری و اندازه نمایشگر آن ۶.۳۵ اینچ است. اگر بخواهیم این گوشی را با G8 ThinQ مقایسه کنیم، در آن‌جا اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچ و ابعاد دستگاه با ۱۵۱.۹ در ۷۱.۸ در ۸.۴ کمی کوچک‌تر بود.

وفاداری به دوربین دوگانه

image

علی‌رغم واکنش‌های متناقضی که به خاطر عدم استفاده از دوربین سه‌گانه در G8 ThinQ ابراز شد، ال جی همچنان به همان دوربین دوگانه وفادار مانده است. البته هنوز نمی‌دانیم که سنسورهای دوربین G8X ThinQ تغییری داشته یا نه، ولی از نظر ظاهری می‌توانیم تغییرات کوچکی را در این دوربین مشاهده کنیم. از جمله این تغییرات می‌توانیم به بازگشت احتمالی سیستم فوکوس خودکار لیزری و حذف کادری اشاره کنیم که سنسورها را از سایر بخش‌های بدنه جدا می‌کرد. دوربین G8X ThinQ حالا بیشتر شبیه V50 ThinQ شده است.

بخش عقب LG G8X ThinQ حاوی لوگوی معروف ال جی است، اما همان طور که می‌بینید دیگر اثری از حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده نمی‌شود. بنابراین می‌توانیم حدس بزنیم که این گوشی به استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای روی آورده باشد.

در سمت راست بدنه دکمه پاور و در سمت چپ آن دو دکمه مربوط به تنظیم صدا به همراه دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت دیده می‌شود. در بخش پایینی G8X ThinQ پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، میکروفون و بلندگو قرار دارد. در بالای بدنه هم یک میکروفون دیگر تعبیه شده است.

پردازنده، فضای داخلی و سایر مشخصات LG G8X ThinQ

image

چون این تلفن هوشمند قرار است جایگزین G8 ThinQ شود، احتمالش بالاست که در این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا ۸۵۵ پلاس استفاده شود. علاوه بر این، G8X ThinQ احتمالا به ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

ال جی G8X ThinQ با اندروید ۹ پای به بازار می‌آید و طبیعی است که امکان آپدیت به اندروید ۱۰ Q را داشته باشد، با این حال با توجه به سابقه ال جی در انتشار باتاخیر آپدیت‌های جدید، این به‌روزرسانی احتمالا تا سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۵/۲۱
خییییییییییییلیییی دیر این خبر ها رو میزارین الان این خبر ماله دیروز بوده
فعال باشین خو

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۲۱
LG بدرد لای جرز جگر می‌خوره
یعنی صدرحمت به جی‌ال‌ایکس دیسپلی