خانهاخبار
گلکسی A70s در بنچمارک Geekbench حاضر شد

گلکسی A70s در بنچمارک Geekbench حاضر شد

سامسونگ قصد دارد در آینده از نسخه بهبودیافته گلکسی A70 رونمایی کند. به تازگی گلکسی A70s در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۵/۲۰

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ در حال توسعه نسخه جدید گوشی‌های سری گلکسی A است. انتظار می‌رود این محصولات نسخه بهبودیافته مدل‌های کنونی سری گلکسی A باشند. این گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شدند. به تازگی گوشی هوشمند جدید این شرکت کره‌ای در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده که دارای شماره مدل SM-A707F است. از آنجایی که مدل اصلی گلکسی A70 دارای شماره مدل SM-705 بود، شماره مدل SM-A707F مربوط به نسخه بهبودیافته آن، گلکسی A70s است.

گزارشی جدید به این موضوع اشاره کرده که گلکسی A70s تبدیل به اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی می‌شود. بر اساس گیک بنچ، قدرت این اسمارت فون توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می‌شود. این پردازنده توسط 6 گیگابایت رم همراهی خواهد شد و سامسونگ برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای را در نظر می‌گیرد. گلکسی A70s در این بنچمارک در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 2365 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 6372 را به نام خود ثبت کرده است. گلکسی A70 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، دارای 6 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 675 است.

افشاگر معروف، Ice Universe در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند از سری گلکسی A با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. این افشاگر به رونمایی این اسمارت فون در ماه سپتامبر و یا اکتبر سال جاری میلادی اشاره کرده بود. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گلکسی A70s اولین گوشی هوشمند با سنسور 64 مگاپیکسلی GW1 سامسونگ باشد.

image

گلکسی A70 به صفحه نمایش 6.7 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده که بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. سامسونگ پنل مورد استفاده در این اسمارت فون را با نام Infinity-V معرفی کرده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. گلکسی A70 به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری One UI است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می‌‌شود و در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم وارد بازار شده است. در حالی که این اسمارت فون از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، سامسونگ برای آن درگاه کارت حافظه خارجی در نظر گرفته است.

در جلوی گلکسی A70 سامسونگ شاهد قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 32 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند کره‌ای می‌توان به باتری 4500 میلی‌ آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و پورت USB Type-C اشاره کرد. کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و مرجانی سفارش دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)