خانهاخبار
دیزنی از عرضه بسته 12.99 دلاری دیزنی+، هولو و +ESPN خبر داد

دیزنی از عرضه بسته 12.99 دلاری دیزنی+، هولو و +ESPN خبر داد

شرکت دیزنی که مشغول آماده‌سازی عرضه جهانی سرویس استریم دیزنی+ است، در خبری اعلام کرد که بسته‌ای ترکیبی به قیمت 12.99 دلار ارائه می‌کند که شامل سرویس‌های دیزنی+، هولو و +ESPN خواهد بود.
۱۳۹۸/۵/۱۸

شرکت دیزنی امروز از بسته جدیدی رونمایی کرد که شامل سه سرویس دیزنی+، هولو و +ESPN است و از تاریخ ۱۲ نوامبر ماهانه به قیمت ۱۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این شرکت قبلا اشاره کرده بود که بسته‌ای برای عرضه این سه سرویس ارائه خواهد شد، اما مدیرعامل دیزنی، باب ایگر، بالاخره امروز با تایید رسمی این خبر به شایعات پایان داد.

این بسته با قیمت ۱۲.۹۹ دلار نسبت به سرویس‌های استریم مشابه نظیر نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو ارزان‌تر یا با آن‌ها هم‌رده است. در حال حاضر قیمت احتمالی سرویس HBO Max حدود ۱۶ تا ۱۷ دلار در هر ماه برآورد شده که این بسته نسبت به آن خیلی ارزان‌تر است. هم‌اکنون قیمت سرویس هولو (با تبلیغات) ماهانه ۵.۹۹ دلار و +ESPN هم ماهانه ۴.۹۹ دلار است. +ESPN پلتفرم استریم ورزشی دیزنی است که آرشیوی از صدها مسابقه MLB, NHL و MLS، مسابقات تنیس گرند اسلم، بوکس، راگبی، گلف، کریکت و بسیاری محتواهای دیگر را شامل می‌شود. علاوه بر این، سرویس مذکور در حال حاضر میزبان مسابقات UFC است که می‌تواند علاقه‌مندان زیادی را به سوی خود جذب کند.

مدیرعامل دیزنی این اطلاعات را در جلسه‌ای در دیدار با سرمایه‌گذاران این شرکت ارائه کرد اما همچنان چند سوال بدون پاسخ باقی مانده است. برای مثال، دیزنی+ قرار است در نهایت در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. ولی معلوم نیست که این بسته هم عرضه جهانی خواهد شد یا نه، چون در برخی مناطق محدودیت‌هایی وجود دارد؛ مثلا هولو در کانادا در دسترس نیست. علاوه بر این با توجه به مشکلات لایسنس‌های منطقه‌ای +ESPN هم ممکن است نتواند در برخی مناطق عرضه شود. ایگر به سرمایه‌گذاران گفت آن‌ها در حال حاضر نمی‌توانند صحبتی درباره بازارهای هدف داشته باشند.

image

با این حال، بخش عمده اشتیاق سرمایه‌گذاران متوجه سرویس دیزنی+ است. ایگر در این جلسه در خصوص دیزنی+ گفت این سرویس مهم‌ترین محصولی است که شرکت آن‌ها در دوران مدیریت او راه‌اندازی کرده است.

طبق اعلام ایگر، سرویس استریم دیزنی احتمالا از طریق آمازون، اپل و سایر توزیع‌کنندگان عرضه می‌شود. دیزنی هنوز هیچ توافقی را با شرکت‌های فوق نهایی نکرده، اما به سرمایه‌گذاران گفته که دستیابی به جامعه بزرگ‌تری از مخاطبان اهمیت زیادی دارد و این اتفاق بخش مهمی از برنامه‌ریزی آن‌ها را شکل می‌دهد.

هدف نهایی دیزنی در این استراتژی این است که بتوانند محتواهای زیادی در سه دسته‌بندی مشخص داشته باشند: سرگرمی‌های عمومی، خانوادگی و ورزشی. این بسته ترکیبی با قیمت جذاب خود گزینه مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به محتواهای سرگرم‌کننده بیشتری دسترسی داشته باشند.

این بسته ۱۲.۹۹ دلاری حجم، کیفیت و تنوع عظیمی از محتوا را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)