خانهاخبار
تصاویر قاب‌های رسمی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس فاش شد!

تصاویر قاب‌های رسمی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس فاش شد!

شرکت سامسونگ دو روز دیگر از پرچم‌داران جدید خود رونمایی می‌کند. به تازگی تصاویر قاب‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس لو رفته است.
۱۳۹۸/۵/۱۴

در گذشته رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود که این دو گوشی هوشمند را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذاشت. چند روز دیگر از این گوشی‌های هوشمند رونمایی می‌شود؛ با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن‌ها هستیم. در جدیدترین افشاگری، تصاویری از قاب‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 به اینترنت راه پیدا کرده است. در اوایل سال جاری میلادی با گوشی‌های سری گلکسی اس 10 سامسونگ ملاقات کردیم. این دستگاه از قاب‌های متنوعی بهره می‌برد که برای گوشی‌های سری نوت 10 نیز در نظر گرفته شده است.

بر اساس افشاگری اخیر، سامسونگ برای گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قاب سیلیکونی با حداقل دو رنگ سفید و مشکی، قاب LED در رنگ‌های سفید و مشکی، قاب جان سخت Protective Standing Cover در رنگ‌های مشکی و خاکستری و چندین قاب چرمی در نظر می‌گیرد. این پرچم‌داران از یک قاب جدید LED View Cover نیز بهره می‌برند که در سمت راست آن یک نوار کوچک برای نمایش اعلانیه‌ها و اطلاعات مفید به چشم می‌خورد. این قاب در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، قرمز و صورتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تصاویر، شایعات گذشته مبنی بر استفاده از دوربین اصلی سه گانه در گلکسی نوت 10 و چهارگانه در گلکسی نوت 10 پلاس را تایید می‌کنند.

در حال حاضر نمی‌توان وجود قاب‌های دیگری را تایید و یا تکذیب کرد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در مراسم مربوط به معرفی این محصولات، از قاب‌های جدید و انحصاری رونمایی کند. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای برای پرچم‌داران آینده خود قاب‌های LED Wallet و S-Veiw را عرضه نمی‌کند. گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در تاریخ 7 اوت در شهر نیویورک به صورت رسمی معرفی می‌شوند. پیش فروش این محصولات در روز معرفی آغاز شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده، از تاریخ 23 اوت کاربران به گوشی‌های هوشمند خود دسترسی پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)