خانهاخبار
اطلاعات باتری گلکسی نوت 10 به صورت ناخواسته افشا شد!

اطلاعات باتری گلکسی نوت 10 به صورت ناخواسته افشا شد!

دهم آگوست، یعنی سه روز بعد از معرفی Galaxy Note 10، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت زنده با این محصول در یکی از فروشگاه های کشور آمریکا کار کنند.
۱۳۹۸/۵/۱۴

همان طور که می دانید، رویداد معرفی گلکسی نوت 10 در روز هفتم آگوست، یعنی تنها دو روز دیگر برگزار می شود. سه روز بعد از این تاریخ، کاربرانی که در کشور آمریکا زندگی می کنند، می توانند با مراجعه به خیابان Washington Street، به صورت زنده با این دستگاه کار کرده و از امکانات آن باخبر شوند. با مراجعه به این وبسایت، می توانید برای موعد مقرر ثبت نام کرده و جزء اولین نفراتی باشید که Galaxy Note 10 را در دستان خود می گیرید.

این ساختمان در حال حاضر با نام Samsung 837 شناسایی می‌شود. در لیستی که توسط یکی از کاربران انجمن XDA منتشر شده، برخی امکانات گلکسی نوت 10 در آن آمده که به عنوان مثال، می توان به باتری هوشمند، قابلیت Superfast Charge، امکان شارژ دستگاه های دیگر به صورت وایرلس، نسل بعدی قلم S Pen و مواردی دیگر اشاره کرد. همان طور که می بینید، مسئولان سامسونگ به صورت ناخواسته به ویژگی شارژ سوپرفست اشاره کرده‌اند که در محصول آینده، یعنی Note 10 یافت می‌شود.

image

 

قابلیت Superfast Charge، به دلیل پشتیبانی از شارژر 25 واتی نام‌گذاری شده که در حال حاضر، این ویژگی روی نسخه 5G گوشی هوشمند گلکسی S10 و گلکسی A80 دیده می‌شود. آمدن نام Superfast Charge در مشخصات نوت 10 به این موضوع اشاره دارد که این محصول نیز از شارژر 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

ماه گذشته، شخصی معروف به نام Ice Universe در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده بود که گلکسی نوت 10 پلاس، از شارژر 45 واتی پشتیبانی که البته این قطعه سخت‌افزاری، در جعبه این محصول دیده نشده و باید به صورت جداگانه خریداری شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید منتظر رونمایی از شارژر 45 واتی از سوی سامسونگ نیز باشیم.

Wireless PowerShare، نام قابلیت دیگری است که در محصول آینده سامسونگ به چشم می خورد. به کمک این ویژگی، شما می‌توانید محصولات دیگری که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند را روی بدنه Note 10 قرار داده و به این ترتیب آنها را شارژ کنید. گوشی هوآوی Mate 20 Pro، اولین محصولی به حساب می‌آید که به این قابلیت مجهز شده است. پیش بینی می‌شود که این ویژگی در آیفون‌های سال 2019 که تا پایان شهریور ماه معرفی می‌شود نیز قرار گیرد.

قابلیت باتری هوشمند، به گوشی این اجازه را می‌دهد تا باتری خود را متناسب با نحوه استفاده کاربر از دستگاه، وفق داده و به این ترتیب در مصرف شارژ صرفه جویی به عمل می‌آید.

از جمله مواردی که در مورد گلکسی نوت 10 پیش بینی می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2280 × 1080 و نسبت ابعاد تصویر 19:9
  • پردازنده اسنپ دراگون 88 پلاس یا اگزینوس 9825
  • هشت گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • دوربین سه گانه 12 - 12 - 16 مگاپیکسلی
  • باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی

مشخصات فبلت گلکسی نوت 10 پلاس نیز از این قرار است:

  • نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن 3040 × 1440 و نسبت ابعاد تصویر 19:9
  • پردازنده اسنپدراگون 88 پلاس یا اگزینوس 9825
  • دوازده گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • دوربین سه گانه 12 - 12 - 16 مگاپیکسلی مجهز به سنسور Tof (Time of Flight)
  • باتری 4300 میلی آمپر ساعتی

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)