خانهاخبار
معرفی هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

معرفی هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

ایرفون نام محصولی از شرکت تسکو است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ایرفون یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.
۱۳۹۸/۵/۱۳

ایرفون نام محصولی از شرکت تسکو است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ایرفون یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

ایرفون TH 5360

در جعبه این گوشی یک استوانه قرار دارد که در حقیقت کیس نگه دارنده هندزفری‌ها است. داخل این کیس دو هندزفری مشاهده می‌کنید که توانایی ارتباط بی‌سیم هم با گوشی و هم با یکدیگر را دارند. علاوه بر این در جعبه دستگاه 3 جفت سری پلاستیکی برای قرارگیری در سر هندزفری‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب کنید و یک کابل میکرو یو اس بی هم دیده می‌شود که می‌توانید هندزفری ها را با آن شارژ کنید.

image

کیس نگه دارنده هندزفری‌ها از بخش بالایی خودش باز می‌شود و به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. در یک طرف این کیس درگاه میکرو یو اس بی در نظر گرفته شده که بالای خودش 4 چراغ را می‌بیند. این‌ها نشان می‌دهد که این کیس زیبا علاوه بر اینکه وظیفه نگه‌داری این هندزفری‌ها را بر عهده دارد برای شارژ کردن آن‌ها هم استفاده می‌شود.

image

در کیس بسیار راحت باز می‌شود و دو هندزفری را در آن مشاهده می‌کنید که در جای خودشان قرار  گرفته‌اند. هندزفری‌ها با کمک اتصال آهن ربایی در جای خودشان هستند و بنابراین در زمانی هم که در کیس باز است با برگرداندن آن، از جای خودشان خارج نمی‌شوند و باید با انگشت آن‌ها را خارج کنید. این اتصال آهن ربایی کمک می‌کند تا زمان جای‌گذاری هم به‌راحتی سر جای خودشان قرار بگیرند. به‌محض اینکه هندزفری ها را سر جایشان داخل کیس قرار دهید فرآیند شارژ شدن آغاز می‌شود و مدت زمان لازم برای شارژ شدن ایرفون ها حدود 1 ساعت است.

image

اتصال آهن ربایی را در بخش دیگری از کیس هم می‌بینیم. در کیس نگه دارنده از اتصال آهن ربایی پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود در محکم به بدنه بچسبد و مشکلی برای خارج شدن ناگهانی وجود نداشته باشد.

image

ایرفون ها اندازه خیلی بزرگی ندارند که برای محصولی با این کاربری مزیتی بزرگ به‌حساب می‌آید. روی هر کدام از ایرفون‌ها حلقه‌ای وجود دارد که با روشن شدن آن‌ها به رنگ سبز در می‌آید. این ایرفون‌ها با نگه داشتن انگشت روی آن‌ها به مدت 3 ثانیه روشن می‌شوند. قرار گرفتن ایرفونها در گوش کاربر بسیار خوب انجام می‌شود و حتی با حرکت سریع و با شدت سر به اطراف مشکلی از نظر خارج شدن از گوش برایشان به وجود نمی‌آید.

image

این ایرفون ها به میکروفون مجهز شدند تا بتوانید از آن‌ها علاوه بر گوش کردن به موزیک برای مکالمه هم استفاده کنید. کیفیت مکالمه بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی چه در بخش میکروفون و چه در بخش صدایی که از سمت مخاطب می‌آید ندارید.

image

به لطف اینکه با دو عدد ایرفون روبرو هستید می‌توانید از آن‌ها برای گوش کردن به موزیک هم استفاده کنید. صدایی که از این ایرفون ها خارج می‌شود بسیار زیاد است و به خوبی محیطی بسته را برای پخش صدا برایتان فراهم می‌کنند؛ به‌این‌ترتیب با قرار دادن آن‌ها روی گوش خودتان و زیاد کردن صدا هیچ صدایی از محیط اطراف را نمی‌شنوید. اما از نظر کیفیت شاید خیلی انتظارتان را برآورده نکنند؛ کیفیت پخش موزیک توسط ایرفون‌ها خوب است و صدای بم بیشتر پخش می‌شود به‌خصوص زمانی که صدا را خیلی زیاد کنید صداهای بم نمود بیشتری پیدا می‌کنند. البته توجه کنید که این محصول اختصاصی برای گوش کردن به موزیک ساخته نشده و بیشتر کاربری هندزفری دارد و نباید در زمینه کیفیت هم خیلی انتظار زیادی از آن داشته باشید اما در کل هر شخصی از موزیکی که پخش می‌شود انتظار جداگانه‌ای دارد. اگر می‌خواهید به عنوان هدفونی سبک و با کیفیت خوب در طول روز از آن استفاده کنید برای این کار بسیار مناسب است.

image

نحوه اتصال

ابتدا خوب است که بدانید این دستگاه از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند که مصرف انرژی کمتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. روی هر کدام از این ایرفون‌ها حرفی نوشته شده که نشان می‌دهد هر کدام برای کدام گوش است. با نگه داشتن انگشت روی هر کدام به مدت 3 ثانیه روشن می‌شوند و حلقه نور رنگی اطراف آن‌ها شروع به چشمک زدن می‌کند. هر دو ایرفون بعد از روشن شدن همدیگر را پیدا می‌کنند و به یکدیگر متصل می‌شوند. بعد از آن هدست سمت راست آماده است تا به گوشی یا هر دستگاهی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند متصل شود. برای اتصال گوشی باید در بخش لیست بلوتوث‌های خودتان نام TH5360 را پیدا کنید و روی آن  ضربه بزنید. به همین راحتی هر دو هدست به گوشی شما متصل می‌شوند و می‌توانید بعد از آن از مکالمه بی‌سیم یا گوش کردن به موزیک لذت ببرید.

برای ایرفون‌ها باتری 40 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده و این هدفون‌ها برای شارژ شدن به 1 ساعت زمان نیاز دارند و در حالت مکالمه می‌توانند 3 تا 4 ساعت بدون نیاز به شارژ پاسخگو باشند علاوه بر اینکه مدت زمان استفاده در حالت پخش موسیقی 3 ساعت است. مدت زمان آماده به کار هم 40 ساعت بیان شده.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

MHAV

۱۳۹۸/۱۱/۱
صدای این در مقایسه با airdots شیائومی چطوره؟
ظاهرش و امکاناتش که بیشتر و بهتر از اونه
و ایران ساخت بودنش یا حداقل از یه شرکت ایرانی بودنش خیلی مهمتره
اما صداش و کنترل موسیقی برای من خیلی مهمه
ممنون میشم اگر کمکم کنید

alpa

۱۳۹۸/۵/۱۵
سلام .این اسم هایی که شنیدی شرکتها هرکدوم اسمی انتخاب کردن /مثلا ایرفون اپل انتخاب کرده /ایرباد سامسونگ انتخاب کرده

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۵/۱۴
ایر فون؟! تا دیروز ک اییر باد نام داشتند

محمدرضا

۱۳۹۸/۵/۱۳
خیلی مسخرس و محفظه بزرگی داره ک جنش خوبی هم نداره
ولی نکته اصلی اینه ک این ک ساخت ایرانه توی نمایندگیش میدن ۷۰۰ هزار تومن
در صورتی که شیائومی هیلو gt1 ک هم خیلی قشنگ تر و خیلی با کیفیت تر و جمع و جور تره و امکانات دیگه ای هم داره ک مثلا وقتی از گوش در بیاری خودکار موسیقی رو قطع کنه و وقتی دوباره گذاشتس دوباره پلی بشه این هندزفری فقط ۱۲ دلاره که با سفارش از چین کلا ۳۷۰ تومن در میاد
الان دیگه خودتون مقایسه کنید
این یا هیلو gt1

abolfazl.2002

۱۳۹۸/۵/۱۳
قیمتش چنده؟