خانهاخبار
اسم فیسبوک به اینستاگرام و واتس‌اپ اضافه می‌شود

اسم فیسبوک به اینستاگرام و واتس‌اپ اضافه می‌شود

با تایید یکی از سخنگویان فیسبوک اعلام شد که این شرکت می‌خواهد برند اینستاگرام و واتس‌اپ را به‌گونه‌ای تغییر دهد که مالکیت فیسبوک بر این دو سرویس واضح‌تر باشد.
۱۳۹۸/۵/۱۲

می‌دانید واتس‌اپ و اینستاگرام در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارند؟ فکر نمی‌کنید نام آن‌ها بیش از حد کوتاه است؟ پاسخ شما هر چه که باشد، عقیده فیسبوک این است که کاربران احتمالا به اندازه کافی نمی‌دانند این دو سرویس متعلق به شرکت فیسبوک است و به همین خاطر قصد دارند اسم این کمپانی را به نام سرویس‌های مذکور اضافه کنند.

بر اساس گزارش جدیدی که از منابع آگاه به ماجرا منتشر شده، مسئولان فیسبوک به کارمندان اینستاگرام و واتس‌اپ اطلاع داده‌اند که به زودی قرار است برند این دو اپلیکیشن دستخوش تغییرات جدیدی شود.

پس باید آماده باشیم تا احتمالا عباراتی مثل WhatsApp from Facebook و Instagram from Facebook را بر روی دستگاه‌های خود ببینیم. نکته‌ای که این جا جلب توجه می‌کند این است که چه بلایی بر سر ابزارهایی مثل Boomerang from Instagram می‌آید؟ آیا باید منتظر عنوانی مثل Boomerang from Instagram from Facebook هم باشیم؟

یکی از سخنگویان فیسبوک با تایید این تغییرات در واتس‌اپ و اینستاگرام می‌گوید: «می‌خواهیم پیرامون محصولات و سرویس‌هایی که بخشی از فیسبوک هستند روشن‌تر باشیم.» با توجه به حاشیه‌های زیادی که در چند وقت اخیر برای فیسبوک پیش آمده عجیب است که مسئولان این شرکت در این برهه زمانی تصمیم گرفته‌اند با تغییر برند دو اپلیکیشن زیرمجموعه خود اعلام کنند که این سرویس‌ها متعلق به فیسبوک است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۸/۵/۱۲
چه مسخره و مزخرف