خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی EMUI 10 از تغییرات بزرگ این نسخه خبر می‌دهد

تصاویر تبلیغاتی EMUI 10 از تغییرات بزرگ این نسخه خبر می‌دهد

نسخه جدید رابط کاربری هوآوی با نام EMUI 10 تا چند روز دیگر منتشر می‌شود، اما اکنون چند تصویر تبلیغاتی از این رابط به اینترنت راه پیدا کرده که از تغییرات بزرگی در این آپدیت خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۵/۱۲

تنها چند روز تا عرضه رسمی EMUI 10 باقی مانده است. هوآوی امسال نسخه جدید رابط کاربری خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت منتشر می‌کند که برگزاری آن از تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) آغاز می‌شود. اما حالا پیش از شروع مراسم چند تصویر تبلیغاتی تازه از رابط کاربری نسخه بعدی EMUI منتشر شده که در ادامه مطلب آن‌ها را با هم می‌بینیم.

در این تصاویر تغییرات زیادی در عناصر بصری سیستم مشاهده می‌شود؛ مثلا شکل نمایش محتوای بخش گالری عوض شده و دسته‌بندی عناصر طراحی هم تغییرات قابل توجه‌ای داشته است. حالا به نظر می‌رسد که رابط کاربری هوآوی انیمیشن‌های روان‌تری دارد و در هنگام بازی یا پخش ویدیو عملکرد بهتری پیدا کرده است. علاوه بر این، پشتیبانی از رینگ‌تون‌های ویدیویی هم به سیستم اضافه شده است.

البته این تصاویر از روی خود رابط کاربری دستگاه گرفته نشده، بنابراین بسیاری از ویژگی‌های آن هنوز مشخص نیست. اما می‌توانیم انتظار تغییرات بزرگی را در EMUI 10 داشته باشیم. هوآوی در سال‌های گذشته بهینه‌سازی‌های زیادی در بخش مسیریابی، دارک مود و حتی سیستم فایل EROFS ایجاد کرده است. قابلیت CPU Turbo و GPU Turbo به یکی از ویژگی‌های اصلی دستگاه‌هایی تبدیل شده که از EMUI استفاده می‌کنند. بنابراین در مجموع می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویژگی‌های تازه‌ای در زمینه AI با تمرکز بر عملکرد اجرایی، گیمینگ و روان بودن سیستم به EMUI 10 اضافه شده باشد.

EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q ساخته شده است. گفته می‌شود که حدود ۱۶ تلفن هوشمند مستعد برای دریافت این آپدیت وجود دارد که این دستگاه‌ها شامل هوآوی پی ۳۰، پی ۲۰، میت ۲۰ (از جمله مدل لایت)، میت ۱۰ و پی اسمارت ۲۰۱۹ است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۸/۵/۱۲
honor چی؟