خانهاخبار
بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس و 12 گیگ رم معرفی شد

بلک شارک 2 پرو با اسنپدراگون 855 پلاس و 12 گیگ رم معرفی شد

مدل پیشرفته نسل دوم گوشی گیمینگ شیائومی با نام Black Shark 2 Pro امروز رسما رونمایی شد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس به همراه 12 گیگ رم استفاده می‌کند و 435 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۸/۵/۸

تلفن‌های هوشمند گیمینگ روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند و این اتفاق باعث شده تا اسامی بزرگ دنیای کامپیوترهای گیمینگ از جمله ایسوس و ریزر هم وارد این عرضه شوند و موبایل‌های خود را روانه بازار کنند. اما در عین حال بازیگران جدید این بازار مثل Black Shark به خوبی توانسته‌اند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. برند بلک شارک که از زیرمجموعه‌های شیائومی به حساب می‌آید چند وقت پیش از نسل دوم تلفن گیمینگ خود رونمایی کرد و حالا نسخه پیشرفته این دستگاه را با نام Black Shark 2 Pro معرفی کرده است.

اولین و مهم‌ترین تغییر در بلک شارک ۲ پرو به بخش پردازنده این دستگاه بر می‌گردد که حالا به چیپست جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده است. این دستگاه ۱۲ گیگابایت رم دارد و برای فضای ذخیره‌سازی خود از تکنولوژی UFS 3.0 استفاده می‌کند.

image

طراحی قاب پشتی بلک شارک ۲ پرو ارتقا یافته و اکنون دو چراغ RGB LED به آن اضافه شده و با فاصله یکسانی در هر دو طرف لوگوی بلک شارک قرار گرفته است.

نمایشگر ۶.۳۹ اینچی این دستگاه به لحاظ دریافت بازخوردهای لمسی بهبود یافته و میزان تاخیر تاچ آن از ۴۳.۵ میلی ثانیه در بلک شارک ۲ به ۳۴.۷ میلی ثانیه رسیده است. علاوه بر این، آپگرید کوچکی روی دوربین ثانویه این دستگاه اعمال شده و سنسور آن را از ۱۲ به ۱۳ مگاپیکسل ارتقا داده است.

بلک شارک ۲ پرو به لحاظ نرم‌افزاری ارتقای قابل توجهی نداشته و فقط به Black Space Dock 4.0 مجهز شده که گیم مود جدید شرکت شیائومی برای این تلفن هوشمند است.

image

بلک شارک ۲ پرو مدل‌ها و رنگ‌ها متنوعی دارد. این دستگاه به جز رنگ سیاه-سبز معروف و نقره‌ای در سه رنگ جذاب دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، سه مدل رنگی دیگر هم با کمک شرکت LNG Esports از این گوشی تولید شده است.

نسخه پیشرفته بلک شارک ۲ از تاریخ ۲ اوت (۱۱ مرداد) در چین به فروش می‌رسد و فقط در دو نسخه با ۱۲ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۴۳۵ دلار و ۵۸۰ دلار خواهد بود. این شرکت همچنین دو هدست گیمینگ جدید نیز معرفی کرده که یکی از نوع تو-گوشی و دیگری از نوع دور-گوشی است.

مشخصات کامل سخت‌افزاری این گوشی را در جدول زیر مشابه می‌کنید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)