خانهاخبار
منتظر استفاده از سنسور ToF در آیفون‌های 2020 باشید

منتظر استفاده از سنسور ToF در آیفون‌های 2020 باشید

در حالی که هنوز از آیفون‌ 11 و برادران آن رونمایی نشده، شایعاتی از آیفو‌ن‌های 2020 به گوش می‌رسد. جدیدترین شایعه به تجهیز این محصولات به سنسور ToF اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۸

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو گزارش جدیدی در رابطه با آیفون‌های 2020 منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، اپل از سال 2020 برای آیفون‌های تولیدی خود سنسور ToF در نظر می‌گیرد. بر اساس اعلام Kuo، دو مدل از آیفون‌هایی که سال آینده میلادی معرفی می‌شوند، دارای سنسور ToF خواهند بود. این سنسور کیفیت تصاویر ثبت شده را بهبود می‌دهد و همچنین امکاناتی در زمینه واقعیت افزوده در اختیار کاربران قرار خواهد داد. DigiTimes در اوایل ماه ژوئیه گزارش در رابطه با این سنسور منتشر کرد که بخشی از آن به شرح زیر است:

سنسور ToF VCSEL دارای عملکرد مشابه با سیستم دوربین TrueDepth مورد استفاده در بالای پنل جلویی آیفون‌های 2018 است. این سیستم دوربین قابلیت فیس آیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. استفاده از سیستم سه بعدی برای دوربین اصلی این گوشی‌های هوشمند باعث ثبت تصاویر 3D باکیفیت‌تر و همچنین افزایش کارایی آن‌ها در زمینه واقعیت افزوده می‌شود.

image

کو در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که اپل در سال 2020 همچنان از سیستم فیس آیدی در آیفون‌های تولیدی خود استفاده می‌کند و این سیستم در هر 3 آیفون سال 2020 حضور خواهد داشت. سال گذشته میلادی این تحلیلگر در گزارشی به استفاده از سنسور ToF در آیپدهای 2020 اشاره کرده بود. سنسور ToF مورد استفاده در آیفون‌های 2020 در فاصله دورتر در مقایسه با سنسورهای TrueDepth کار می‌کند. آیفون‌های 2020 علاوه بر سنسور ToF، از نسل پنجم تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود آیفون‌های 2020 با نمایشگرهای 6.7، 5.4 و 6.1 اینچی از راه برسند. آیفون‌های 2019 احتمالا در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی می‌شوند. این محصولات از دوربین‌های جدید بهره می‌برند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)