خانهاخبار
تمام آیفون‌های 2020 از 5G پشتیبانی می‌کنند

تمام آیفون‌های 2020 از 5G پشتیبانی می‌کنند

اپل هنوز محصولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G روانه بازار نکرده؛ با این حال آیفون‌های 2020 از نسل پنجم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۸/۵/۹

در ماه ژوئن سال جاری میلادی، تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده بود که دو مدل از آیفون‌های 2020 قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه هستند. امروز کو گزارش جدیدی در رابطه با آیفون‌های 2020 منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، تمام آیفون‌های اپل در سال آینده میلادی از 5G پشتیبانی می‌کنند. آیفون‌های 2020 اپل با ابعاد مختلفی از راه می‌رسند. این محصولات در مقایسه با نسل کنونی خود از طراحی متفاوتی بهره می‌برند و با نمایشگرهای 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

کو اعلام کرده اپل با خرید شرکت اینتل، منابع بیشتری برای تامین مودم‌های 5G موردنیاز خود دارد. انتظار می‌رود در نیمه دوم سال آینده میلادی بسیاری از گوشی‌های هوشمند قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه باشند به گونه‌ای که شاهد عرضه گوشی‌های 5G با قیمتی کمتر از 400 دلار باشیم. پشتیبانی آیفون‌های 2020 از 5G به معنای افزایش قیمت آن‌ها خواهد بود. علاوه بر این موضوع، اپراتورهای همراه نیز باید قادر به پشتیبانی از این شبکه ارتباطی باشند. آقای کو معتقد است آیفون‌های 5G از mmWave و باندهای زیر 6 گیگاهرتز در ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد این محصولات قادر به پشتیبانی از mmWave نباشند که این موضوع باعث کاهش قیمت آن‌ها در مقایسه با نمونه‌های حاضر در آمریکا می‌شود.

image

آیفون‌های 2020 با ابعاد مختلفی معرفی می‌شوند؛ با این حال اپل برای تمام آن‌ها پنل OLED در نظر می‌گیرد. در حال حاضر آیفون XR به صفحه نمایش LCD مجهز شده و گوشی جایگزین آن نیز با این نمایشگر از راه می‌رسد. اپل قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از مک بوک پرو 16 اینچی خود رونمایی کند. نمایشگر این محصول حاشیه بسیار کمی دارد و اپل آن را با قیمت بالایی، حداقل 3000 هزار دلار روانه بازار خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)