خانهاخبار
گزارشی جدید به مک بوک پرو 16 اینچی اشاره می‌کند

گزارشی جدید به مک بوک پرو 16 اینچی اشاره می‌کند

شایعات از اوایل سال جاری میلادی خبر از توسعه مک بوک پرو 16 اینچی می‌دهند. به تازگی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شده است.
۱۳۹۸/۵/۸

در ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با مک بوک پرو 16 اینچی اپل در فضای مجازی بودیم. بر اساس شایعات، این لپ تاپ تا پیش از پایان سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. در حالی که وجود این محصول به صورت رسمی از سوی اپل تایید نشده، گزارشی جدید از سوی Ming Chi Kuo در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از توسعه این دستگاه می‌‌دهد. لازم به ذکر است؛ آقای مینگ چی کو سابقه درخشانی در افشاگری محصولات اپل دارد.

بر اساس گزارش جدید و پیش‌بینی آقای کو، مک بوک پرو 16 اینچی اپل در ماه سپتامبر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این لپ تاپ دارای حاشیه‌های بسیار کمی خواهد بود به گونه‌ای که ابعاد کلی این دستگاه جدید تفاوت چندانی با مک بوک پرو 15 اینچی ندارد. در حال حاضر نمی‌توان این گفته را تایید کرد و برای بررسی صحت آن باید تا رونمایی رسمی از آن منتظر بمانیم.

image

اپل لپ‌تاپ‌های خود را با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار می‌دهد و چنین موضوعی در رابطه با مک بوک پرو جدید آن نیز صادق است. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، مک بوک پرو 16 اینچی با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد، در حقیقت شایعات به قیمت پایه 3 هزار دلاری آن اشاره کرده‌اند. این لپ‌تاپ اپل به کیبورد جدید با مکانیزم قیچی مجهز خواهد شد که به عنوان جایگزین مکانیزم پروانه‌ای شناخته می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)