خانهاخبار
هوندا پایلوت بلک ادیشن مدل 2020 از راه رسید

هوندا پایلوت بلک ادیشن مدل 2020 از راه رسید

هوندا پایلوت بلک ادیشن نسخه مخصوص هوندا پایلوت بوده که از ویژگی‌های منحصر به‌فردی بهره می‌برد. این خودرو قیمتی نزدیک به 50 هزار دلار دارد.
۱۳۹۸/۵/۸

برخی شرکت‌ها فکر می‌کنند اگر بدنه یک خودرو را به رنگ مشکی درآورند، یک محصول خاص را تولید کرده‌اند. این اعتقاد میان خودروسازان وجود دارد چرا که بسیاری از خودروها در مدل Black Ediiton وارد بازار شده‌اند. هوندا نیز به تازگی تصمیم گرفته پایلوت بلک ادیشن مدل 2020 را در معرض دید عموم قرار دهد. این خودرو فردا با قیمت 49,620 دلار در اختیار نمایندگی‌های این برند ژاپنی قرار می‌گیرد، البته به این مبلغ باید هزینه 1095 دلاری حمل به مقصد را نیز اضافه کرد. از آنجایی که قیمت این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد آن نزدیک به 50 درصد بیشتر است، هوندا تنها تغییراتی در ظاهر آن اعمال نکرده است. لازم به ذکر است؛ تریم پایه هوندا پایلوت، LX با قیمت پایه 31,550 دلار به فروش می‌رسد.

image

این خودرو دارای رنگ مشکی کریستالی بوده و نشان و سپر جلوی آن نیز از رنگ مشکی بهره می‌برد. تمام بخش‌های بدنه مانند چراغ‌های مه‌شکن، دستگیره درب‌ها و فریم پنجره‌ها دارای رنگ مشکی بوده و هوندا برای آن رینگ‌های 20 اینچی مشکی رنگ نیز در نظر گرفته است. در کابین این خودرو شاهد استفاده از خطوط قرمز رنگ برای داشبورد، درب‌ها و کنسول مرکزی هستیم. صندلی‌های این خودرو به رنگ مشکی و قرمز بوده و در بخش‌هایی از فرمان نیز از رنگ قرمز استفاده شده است.

image

از آنجایی که این خودرو بر اساس بالاترین تریم هوندا پایلوت توسعه یافته، دارای تمام تجهیزات ممکن برای آن است. از تجهیزات استاندارد هوندا پایلوت بلک ادیشن می‌توان به گیربکس خودکار 9 سرعته، سیستم مدیریت متغیر گشتاور هوشمند، سیستم چهار چرخ محرک و پکیج امنیتی هوندا Sensing اشاره کرد. در بخش تکنولوژی شاهد حضور یک نمایشگر 8 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید Auto، شارژ وایرلس گوشی هوشمند و شبکه ارتباطی 4G LTE با قابلیت وای فای هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)