خانهاخبار
شرکت ZTE پتنت دیگری از دوربین سلفی دوگانه را ثبت کرد

شرکت ZTE پتنت دیگری از دوربین سلفی دوگانه را ثبت کرد

شرکت ZTE بعد از حدود دو ماه، پتنت دیگری از یک تلفن هوشمند مفهومی را ثبت کرده که طراحی کشویی دارد و در بخش دوربین سلفی آن دو لنز حفره‌ای دیده می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۷

حدود دو ماه پیش در خبری به شما گفتیم که شرکت ZTE پتنت موبایلی با دوربین سلفی دوگانه را ثبت کرده است. اکنون این شرکت دومین پتنت از دستگاهی با دوربین سلفی دوگانه را به ثبت رسانده، دستگاهی که این بار طراحی کشویی دارد.

در این پتنت نمایشگر خود دستگاه حفره ندارد و این دو حفره درون اسلایدری قرار گرفته که زیر صفحه مخفی می‌شود. یعنی وقتی صفحه را به سمت پایین می‌کشید، حاشیه کوچکی در بالای آن باقی می‌ماند که دو لنز دوربین و احتمالا چند سنسور دیگر در آن دیده می‌شود.

در قاب پشتی دستگاه هم دوربینی دوگانه وجود دارد که با چینش عمودی در سمت چپ بالای دستگاه تعبیه شده است. زیر این دو لنز فلش LED هم قابل مشاهده است. علاوه بر این، در وسط قاب پشتی این گوشی حسگر بیضی‌شکل اثر انگشت قرار دارد.

این محصول در سمت راست بدنه دارای دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است، و شکاف سیم کارت هم در سمت چپ آن طراحی شده است. در این تصاویر قسمت بالایی بدنه پیدا نیست، ولی در بخش پایین پورت USB-C به همراه میکروفون اصلی دستگاه دیده می‌شود.

حال باید ببینیم که آیا ZTE این دستگاه را واقعا تولید خواهد کرد یا صرفا قرار است مثل بسیاری از پتنت‌ها به عنوان طرحی بر روی کاغذ باقی بماند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)