خانهاخبار
دو آپید جدید اپل تاییدیه دریافت کردند

دو آپید جدید اپل تاییدیه دریافت کردند

اپل قصد دارد در آینده نزدیک از آیپدهای جدید خود رونمایی کند. به تازگی دو تبلت این برند موفق به کسب تاییدیه EEC شده‌اند.
۱۳۹۸/۵/۷

این احتمال وجود دارد که اپل در پاییز سال جاری میلادی از تبلت‌های جدید خود رونمایی کند. به تازگی MySmartPrice اطلاعات جدیدی در رابطه با آیپدهای این شرکت در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. دو آپید جدید اپل موفق به کسب تاییدیه EEC شده‌اند. در اوایل ماه جاری میلادی، 5 تبلت دیگر این برند نیز تاییدیه EEC دریافت کرده بودند. در این تاییدیه اطلاعات زیادی در رابطه با دو آیپد جدید اپل حضور ندارد و تنها شماره مدل A2200 و A2232 در آن به چشم می‌خورد. این تاییدیه‌ها نشان می‌دهند که اپل به آینده آیپدهای خود امیدوارد بوده و در حال توسعه محصولات جدید است.

به نظر می‌رسد اپل در حال توسعه سه خانواده متفاوت از تبلت‌های خود است. یکی آن‌ها  دارای شماره مدل A2068 بوده که آن را در خانواده سری A2000 قرار می‌دهد، دو مدل دارای شماره مدل‌های A2197 و A2198 بوده که در خانواده سری A2100 قرار می‌گیرند و در نهایت، 4 تبلت با شماره مدل‌های A2200، A2228، A2230 و A2232 نیز در خانواده سری A2200 حضور پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است؛ قرارگیری این محصولات در سه دسته به معنای معرفی سه خانواده مختلف از آیپد نبوده بلکه نشان‌دهنده تفاوت میان آن‌هاست.

image

در حال حاضر اولین کاندید برای معرفی، نسل جدید نمونه پایه آیپد است. این احتمال وجود دارد که اپل آن را به نمایشگر 10.2 اینچی مجهز کند. پس از این تبلت، انتظار می‌رود اپل از نسل جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی خود رونمایی کند. شاید در نگاه اول معرفی سه تبلت جدید در ادامه سال جاری عجیب به نظر برسد؛ با این حال اپل در ماه‌های اولیه امسال دو تبلت خود را بروزرسانی کرد. آیپد ایر جدید و نسل جدید آیپد مینی چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شدند. اپل در WWDC 2019 سیستم عامل جدید خود مخصوص آیپد را با نام iPadOS معرفی کرد. این موضوع به معنای تمرکز بیشتر این برند روی تبلت‌های آینده خود و افزایش کارایی آن‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)