خانهاخبار
پردازنده Mediatek Helio G90 در تاریخ ۳۰ جولای معرفی می شود

پردازنده Mediatek Helio G90 در تاریخ ۳۰ جولای معرفی می شود

مدیا تک یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده پردازنده موبایل است که قیمت محصولاتش نسبت به دیگر شرکت‌ها ارزان‌تر است. اکنون این شرکت می‌خواهد اولین پردازنده گیمینگ خود را معرفی کند
۱۳۹۸/۵/۶

شرکت مدیا تک این روزها سخت مشغول است تا اولین پردازنده مبتنی بر گیمینگ خود را که جزو سری Helio G است در تاریخ ۳۰ جولای معرفی کند. این شرکت تولیدکننده در نظر دارد از پردازنده Helio G90 در مراسمی در شانگهای رونمایی نماید. با توجه به افزایش محبوبیت گوشی‌های گیمینگ در بازار، این حرکت از سوی مدیا تک می‌تواند در آینده جایگاه این شرکت را در زمینه دیوایس‎های گیمینگ خوش قیمت بهبود ببخشد.

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات این پردازنده در دست نیست اما احتمالات نشان می‌دهد که این پردازنده نسخه ارتقا یافته‌ی Helio P90 است که از هشت هسته برخوردار بوده و بر اساس فناوری ۱۲ میلی‌متری ساخته شده است. تفاوت اصلی این پردازنده با پردازنده Helio G90 در بخش گرافیک خواهد بود. با این حال تاکنون هیچ یک از موارد فوق به‌صورت رسمی تائید نشده است.

مدیا تک معمولاً برای محصولات خود از پردازنده‌های گرافیکی PowerVR و Mali استفاده می‌کند. حال با توجه به تولید پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندی همچون Mali G76 و power-VR GM9446 از سوی هر دو شرکت، می‌توان انتظار داشت تا یکی از دو پردازنده یاد شده در تراشه جدید شرکت مدیا تک استفاده شود. علاوه بر این، احتمال دارد مدیا تک نرم‌افزار بهبوددهنده گرافیکی همانند نرم‌افزار GPU TURBO هواوی برای این تراشه تعبیه کند.

تاکنون هیچ‌گونه سخنی از شوی شرکت سازنده به بیرون درز پیدا نکرده است بنابراین باید تا هفته بعد منتظر ماند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)