خانهاخبار
منتظر عرضه واتساپ برای آیپد باشید

منتظر عرضه واتساپ برای آیپد باشید

واتساپ تا به امروز برای تبلت‌ها عرضه نشده است؛ با این حال اطلاعات جدید به عرضه واتساپ برای آیپد در آینده نزدیک اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۶

بنابر دلایل نامشخصی، واتساپ یک اپلیکیشن مجزا برای تبلت‌های اپل تولید نکرده است. علاوه بر این موضوع، واتساپ در مک نیز عملکرد مناسبی ندارد و همچنین کاربران برای دسترسی به پیام‌های خود توسط کامپیوتر، باید گوشی خود را به اینترنت متصل نگه دارند. در حالی که کاربران مک به پیام‌های خود دسترسی دارند، کاربران آیپدهای اپل از چنین ویژگی محروم هستند. در این میان کاربران تبلت‌های اپل می‌توانند از نسخه وب این پیام رسان استفاده کنند که البته به نظر می‌رسد در آینده تغییر بزرگی در این موضوع رخ دهد.

image

یک افشاگر اعلام کرده است:

واتساپ در حال توسعه یک سیستم جدید بوده که به کاربران اجازه می‌دهد از یک حساب در چندین دستگاه به صورت همزمان استفاده کنند. این سیستم مولتی پلتفرم جدید، کاربران را قادر می‌سازد از حساب اصلی واتساپ خود در آیپد استفاده کنند، البته باید برای دسترسی به این ویژگی تا عرضه اپلیکیشن مربوطه، صبر کنند. با عرضه این سیستم جدید، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به حساب خود در دستگاه‌های مختلف مجهز به سیستم عامل iOS و اندروید، یکی از آن‌ها را پاک کنید. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که می‌توان بدون اتصال گوشی خود به اینترنت، از این پیام رسان در کامپیوتر استفاده کنید.

بر اساس اعلام این افشاگر، واتساپ عرضه اپلیکیشن آیپد را برای راه‌اندازی سیستم مولتی پلتفرم خود، به تعویق انداخته است. این سیستم جدید، امنیت پیام‌ها را برای ارسال میان دستگاه‌های مختلف افزایش می‌دهد که مسلما برای کاربران یک ویژگی مفید محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد اپلیکیشن واتساپ برای آیپد توسعه پیدا کرده؛ با این حال این پیام رسان تا عرضه سیستم جدید خود، آن را در اختیار کاربران تبلت‌های اپل قرار نمی‌دهد. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این اپلیکیشن منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. سیستم جدید واتساپ می‌تواند برای کاربران یک خبر خوشحال کننده باشد، البته در گذشته برخی پیام‌رسان‌ها دارای این ویژگی بودند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)