خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A50 بروزرسانی دریافت کرد؛ بهبود کیفیت دوربین

سامسونگ گلکسی A50 بروزرسانی دریافت کرد؛ بهبود کیفیت دوربین

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ بروزسانی شد. کاربران سامسونگ گلکسی A50 با دریافت آپدیت جدید، بهبود کیفیت دوربین این گوشی هوشمند را تجربه می‌کنند.
۱۳۹۸/۵/۶

در ماه ژوئن، شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی A50 یک بروزرسانی عرضه کرد که به دوربین این گوشی هوشمند حالت شب و همچنین قابلیت ضبط ویدیو Super Slo-Mo را اضافه کرد. به تازگی این گوشی هوشمند یک آپدیت جدید دریافت کرده که علاوه بر بهبود دوربین کیفیت دوربین، پچ امنیتی ماه ژوئیه را نیز به این اسمارت فون اضافه می‌کند. این فریمور جدید باعث ایجاد بهبودهایی در دوربین و همچنین ارتباط وای فای سامسونگ گلکسی A50 می‌شود.

در این آپدیت یک میانبر برای اسکن QR برای کاربران در نظر گرفته شده است. با دریافت این بروزرسانی، گوشی شما به جدیدترین پچ امنیتی گوگل، ژوئیه مجهز می‌شود. تغییرات این بروزرسانی مطابق با تصویر زیر است:

image

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، بروزرسانی جدید سامسونگ گلکسی A50 دارای ویژگی‌های زیر است:

  • پچ امنیتی 1 ژوئیه 2019
  • بهبود پایداری دوربین
  • بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین
  • بهبود امنیت دستگاه
  • بهبود پایداری گوشی و رفع باگ‌ها
  • ویژگی‌های جدید و بهبودیافته
  • بهبود بیشتر عملکرد دستگاه

سامسونگ با عرضه بروزرسانی‌های متعدد برای گوشی‌های میان رده خود، قدم در مسیر درستی گذاشته است. در ماه آوریل شاهد عرضه آپدیت برای این گوشی هوشمند بودیم، سپس در ماه مه این دستگاه بروزرسانی جدیدی دریافت کرد که عملکرد آن را بهبود می‌داد. در بروزرسانی قبلی و کنونی، شاهد بهبود کیفیت دوربین و همچنین افزایش پایداری آن هستیم. سامسونگ گلکسی A50 یکی از موفق‌ترین گوشی‌های میان رده سازنده خود محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند در بسیاری از کشورها برای فروش عرضه شده که خبر از اهمیت آن برای برند سامسونگ می‌دهد. آپدیت جدید گلکسی A50 دارای شماره ورژن A505FDDU2ASG4 بوده و حجمی برابر با 190 مگابایت دارد. در حال حاضر این بروزرسانی جدید تنها برای کاربران در کشور هند عرضه شده؛ با این حال در روزهای آینده تمام کاربران این اسمارت فون در کشورهای مختلف به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۸/۵/۲۶
سلام.میگم پس چرا اخرین بروز رسانی من مال یک می هستش و بعدش براش بروزرسانی نیومده؟ اگه میدونید راهنمایی کنید