خانهاخبار
گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ مجوز FCC دریافت کرد

گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ مجوز FCC دریافت کرد

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به نام گلکسی واچ اکتیو 2 که قرار است در کنار گلکسی نوت 10 معرفی شود، به تازگی مجوز FCC خود را دریافت کرده است. اکنون مشخصات بیشتری از این دستگاه در اختیار داریم.
۱۳۹۸/۵/۶

نسخه دوم ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام Galaxy Watch Active 2 که احتمالا در کنار گلکسی نوت ۱۰ در بامداد ۱۷ مرداد معرفی می‌شود، در FCC مشاهده شده است. در تاییدیه این دستگاه چند تصویر وجود دارد که گواهی FCC این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد.

گلکسی واچ اکتیو ۲ با شماره مدل SM-R830 به بازار می‌آید و بدنه‌ای ۴۰ میلی متری دارد. طبق گزارشات، این دستگاه نسخه دیگری با بدنه استیل ضدزنگ هم خواهد داشت. البته گفته می‌شود که ساعت جدید سامسونگ مدل بزرگ‌تری با اندازه ۴۴ میلی متر خواهد داشت که احتمالا از LTE پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانیم از روی این تصاویر بگوییم این است که گلکسی واچ اکتیو ۲ از نظر ظاهری شبیه گلکسی واچ اکتیو است و از رابط کاربری One UI استفاده می‌کند که روی سیستم عامل Tizen OS سامسونگ قرار گرفته. علاوه بر این، ۴ گیگابایت ظرفیت داخلی روی رابط کاربری این دستگاه مشاهده می‌شود.

image

اگرچه از عکس‌های بالا چیزی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که گلکسی واچ اکتیو ۲ لبه‌ای قابل لمس دارد که به خوبی می‌تواند جانشین دکمه چرخان مدل سال گذشته گلکسی واچ شود.

هفته گذشته اطلاعات کامل این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شد و فهمیدیم که گلکسی واچ اکتیو ۲ در مدل ۴۰ میلی متری نمایشگری ۱.۲ اینچی و در مدل ۴۴ میلی متری نمایشگری ۱.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد داشت. صفحه نمایش هر دو مدل دستگاه با گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود و رزولوشن آن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

پردازنده گلکسی واچ اکتیو ۲ اگزینوس ۹۱۱۰ است که در مدل بلوتوث ۷۶۸ مگابایت و در مدل LTE حدود ۱.۵ گیگابایت رم دارد. نسخه ۴۰ میلی متری این دستگاه ۲۴۷ میلی آمپر باتری دارد در حالی که نسخه ۴۴ میلی متری آن به یک باتری ۳۴۰ میلی آمپری مجهز شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این ساعت هوشمند از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را در مراسمی ویژه در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۱۷ مرداد معرفی کند. انتظار می‌رود که در این مراسم از تبلت گلکسی تب S6 و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ هم رونمایی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)