خانهاخبار
رندر جدید گلکسی تب S6 کیبورد فیزیکی این تبلت را نشان می‌دهد

رندر جدید گلکسی تب S6 کیبورد فیزیکی این تبلت را نشان می‌دهد

اخیرا رندر تازه‌ای از گلکسی Tab S6 منتشر شده که در آن می‌توانیم کیبوردی فیزیکی را مقابل این دستگاه ببینیم. انتظار می‌رود که گلکسی تب S6 در کنار گلکسی نوت 10 در روز 17 مرداد معرفی شود.
۱۳۹۸/۵/۵

اگرچه در حال حاضر توجه همگان به سمت سری جدید گلکسی نوت 10 معطوف شده، اما انتظار داریم که در رویداد آنپکد ۱۷ مرداد تبلت جدیدی از سامسونگ به نام گلکسی تب S6 هم معرفی شود. چند وقت پیش تعدادی تصویر زنده از این دستگاه لو رفته بود، و حالا چند عکس دیگر از این تبلت جدید و پرقدرت منتشر شده است. تصاویر امروز توسط اکانت Evan Blass منتشر شده و چهره این دستگاه را به زیبایی با کیبورد فیزیکی آن نشان می‌دهد.

کیس کیبوردی که مشاهده می‌کنید از طریق کانکتوری مشابه نسخه قبلی این دستگاه یعنی گلکسی تب S5e به این تبلت وصل می‌شود و البته پشت آن هم کاوری وجود دارد که احتمالا از طریق آهنربا به دستگاه اتصال می‌یابد. این کاور علاوه بر محافظت از دستگاه نقش استند آن را ایفا می‌کند و حالتی دارد که به سادگی می‌توانید زاویه آن را تغییر دهید.

image

جدیدترین نسخه گلکسی تب نمایشگری ۱۰.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین دوگانه و یک باتری ۶۸۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)