خانهاخبار
پیش فروش نسخه VIP گلکسی نوت 10 در فیلیپین آغاز شد

پیش فروش نسخه VIP گلکسی نوت 10 در فیلیپین آغاز شد

بیش از یک هفته تا رویداد معرفی Galaxy Note 10 باقی مانده، اما هم اینک پیش فروش نسخه VIP این محصول در کشوری فیلیپین آغاز شده است.
۱۳۹۸/۵/۵

در حالی که چند روزی تا رویداد معرفی گلکسی نوت 10 باقی مانده، مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته اند تا پیش فروش نسخه VIP این گوشی را در کشور فیلیپین آغاز کند. افرادی که در این طرح ثبت نام کنند، محصولات رایگانی را نیز دریافت خواهند کرد.

بدین منظور، شما باید ابتدا ثبت نام کرده و برای تأیید این مورد، باید کد 4 رقمی را وارد نمایید تا روند ثبت نام شما تکمیل شود و به این ترتیب می توانید گلکسی نوت 10 خود را رزرو کنید. افرادی که سفارش خود را ثبت کنند، می توانند یکی از سه مورد زیر را به عنوان آپشن اضافه و رایگان انتخاب کنند:

image

 

  • آپشن اول: هدیه ای خاص به ارزش 29999 PHP (واحد پول فیلیپین)
  • آپشن دوم: دو هدیه خاص و یک کوپن خرید 4000 PHP
  • آپشن سوم: یک هدیه خاص و یک کوپن خرید 3000 PHP

در کنار انتخاب هر یک موارد ذکر شده، یک شارژر بی سیم Combo به ارزش 2799 PHP به شخص خریدار هدیه داده می شود.

تمام کاری که باید انجام دهید، این است که ثبت نام کرده، سفارش خود را در کنار انتخاب یکی از موارد فوق رزرو کرده و منتظر دریافت ایمیل تأیید در تاریخ 8 آگوست باشید. در روز موعود، کلیه مدل های Galaxy Note 10 و هدیه هایی که در کنار آن عرضه می شود، مشخص می گردد.

بعد از ثبت نام، شما تنها 48 ساعت فرصت دارید تا نسخه VIP خود را پیش خرید کرده و هزینه ای معادل 2000 PHP را پرداخت نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)