خانهاخبار
افزایش دو برابری فروش گوشی‌های گوگل به لطف پیکسل 3a و پیکسل 3a XL

افزایش دو برابری فروش گوشی‌های گوگل به لطف پیکسل 3a و پیکسل 3a XL

گوگل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با افزایش دو برابری فروش گوشی‌های هوشمند خود مواجه شده که دلیل آن، گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL است.
۱۳۹۸/۵/۵

در اوایل سال جاری میلادی شرکت گوگل از گوشی‌های هوشمند اقتصادی جدید خود رونمایی کرد. این محصولات، پیکسل 3a و 3a ایکس ال نام دارند. به نظر می‌رسد گوگل با معرفی این محصولات قدم در راه درستی گذاشته است، چرا که فروش گوشی‌های هوشمند آن با افزایش چشمگیری همراه شده است.

بر اساس گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری این شرکت که توسط آلفابت، کمپانی مادر گوگل منتشر شده، درآمد آن نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایشی 40 درصدی داشته است. این افزایش درآمد در سایر درآمدها دسته‌بندی شده که بخش‌های سخت افزار و پردازش ابری را نیز شامل می‌شود. مدیر عامل گوگل، ساندرای پیجای در این گزارش مالی به این موضوع اشاره کرده که همراه با معرفی گوشی‌های سری پیکسل 3a در ماه مه، فروش گوشی‌های پیکسل نسبت به سال گذشته رشدی بیش از دو برابر داشته‌اند. گوگل تا به امروز میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را منتشر نکرده و با توجه به این موضوع، نمی‌توان به میزان افزایش فروش این محصولات پی برد.

گوگل بخش سایر درآمدها را دسته‌بندی نکرده است و با توجه به این موضوع، نمی‌توان به درآمد هر بخش به صورت جداگانه دست پیدا کرد. با توجه به این موضوع، نمی‌توان افزایش 40 درصدی درآمد آن را تنها مربوط به گوشی‌های هوشمند پیکسل دانست؛ با این حال انتظار می‌رود این محصولات نقش زیادی در این افزایش درآمد داشته باشند. آلفابت در سه ماهه دوم 2019 عملکردی فراتر از پیش‌بینی‌ها داشته و توانسته درآمدی برابر با 38.9 میلیارد دلار داشته باشد که 9.9 میلیارد دلار آن، سود محسوب می‌شود. سود این شرکت در سه ماهه دوم سال گذشته میلادی برابر با 5 میلیارد دلار اعلام شده بود.

image

گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL به نمایشگرهای OLED مجهز شده‌اند. قدرت این محصولات توسط چیپست اسنپدراگون 670 تامین شده که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در بخش پشتی این گوشی‌های هوشمند شاهد خودنمایی دوربین اصلی تکی 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 هستیم و در جلوی آن‌ها دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. دوربین‌های این دو اسمارت فون از قابلیت‌هایی مانند Night Sight، Top Shot، HDR+ و Super Res Zoom بهره می‌برند.

از سایر مشخصات این محصولات می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB-C، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، اسپیکر استریو و قابلیت Active Edge اشاره کرد. گوگل پیکسل 3a به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 3a ایکس ال به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این محصولات از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mobile1199

۱۳۹۸/۵/۵
سلام
وقت بخیر
اول خسته نباشید میگم به گروه جی اس ام بابت زحماتی که این سال ها کشیدن . واقعا کار سختیه 13 سال یه سایت رو استوار نگه داشتن !
یه پیشنهاد داشتم . یادمه سال ها پیش ، سایت یه فروم (تالار گفتمان) داشت . امکان ـش هست باز هم چنین امکانی فراهم شه ؟ چون واقعا فرومی که بشه توش گوشی ها رو مقایسه کرد و راجع بهشون بحث انجام داد ، تو ایران به شکل سابق وجود نداره ...
یه مطلب دیگه هم این که حقیقت من از اولین شماره جی اس ام (که کاور ـش n95 بود) تا جیبی و کالایاب ، تمام شماره هاش رو تا سال 91-92 تهیه کردم . بنا به دلایلی شماره های بعدی رو نتونستم تهیه کنم . خواستم اگر امکانش باشه ، راهی بفرمایید که بتونم شماره های بعدی رو هم تهیه کنم برای تکمیل ارشیو .
تشکر بسیار