خانهاخبار
کادیلاک XT5 مدل 2020 از راه رسید

کادیلاک XT5 مدل 2020 از راه رسید

شرکت کادیلاک یکی از خودروهای شاسی بلند خود را بروزرسانی کرد. کادیلاک XT5 مدل 2020 تغییراتی را در طراحی ظاهری خود تجربه کرده است.
۱۳۹۸/۵/۵

کادیلاک XT5 برای مدل 2020 تغییرات کوچکی را تجربه کرده است. در گذشته شاهد معرفی این خودرو برای بازار چین بودیم و حال برای بازار ایالات متحده آمریکا این تغییرات اعمال شده است. کادیلاک XT5 مدل 2020 به سپر جلو و عقب جدید و همچنین جلو پنجره با طراحی جدید مجهز شده است تا بیشتر شبیه به کادیلاک XT4 و کادیلاک XT6 باشد. این کراس‌اوور به یک موتور 4 سیلندر خطی 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور در تریم‌های لاکچری و پریمیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد و قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است.

قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این موتور 2.0 لیتری توسط سیستم کمکی الکتریکی همراهی می‌شود. در صورتی که خریدار نیاز به قدرت بیشتری داشته باشد، کادیلاک برای او یک موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری با امکان تولید 310 اسب بخار قدرت و 367 نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته است. قدرت تولیدی این مدل نیز توسط یک جعبه دنده 9 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این مدل به صورت استاندارد دارای رینگ‌های 18 اینچی و سیستم چهار چرخ محرک است.

image

در کابین کادیلاک XT5 مدل 2020 شاهد حضور جدیدترین سیستم سرگرمی و اطلاعات شرکت کادیلاک هستیم که راننده برای استفاده از آن به یک نمایشگر 8.0 اینچی دسترسی دارد. کنسول مرکزی و کیلومترشمار این خودروی بازطراحی شده و یک سوییچ اختصاصی برای غیرفعال کردن قابلیت استارت استاپ اتوماتیک در نظر گرفته شده است. کادیلاک XT5 به صورت استاندارد به گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED، نور بالا اتوماتیک چراغ‌های جلو، سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط، سیستم هشدار خروج خودرو از خطوط، هشدار تصادف از جلو، ترمز جلوی خودکار با قابلیت شناسایی عابر پیاده و سیسم جدید هشدار صندلی راننده مجهز شده است.

image

مسلما استفاده از سیستم‌های بیشتر به صورت استاندارد به معنای افزایش قیمت است. کادیلاک XT5 مدل 2020 در نسخه پایه خود با قیمت اولیه 45,090 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با مدل 2019، افزایش قیمت 2400 دلاری را تجربه می‌کند. فروش این خودروی آمریکایی از اواخر تابستان سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)