خانهاخبار
میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 با چهره‌ای جدید از راه رسید

میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 با چهره‌ای جدید از راه رسید

در گذشته شاهد انتشار تیزر نسخه فیس لیفت میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 بودیم و حال این خودرو با ظاهری جدید در معرض دید عموم قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۵/۴

نیسان پاجرو اسپرت در برخی کشورهای با نام Montero Sport و در تعدادی از بازارها با نام Shogun Sport به فروش می‌رسد. نسل سوم این خودرو در آگوست 2015 معرفی شد و حال به نظر می‌رسد زمان مناسبی برای معرفی مدل فیس لیفت آن باشد. به تازگی میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 معرفی شده است. این خودرو از ظاهری جدید بهره می‌برد. این خودرو به سپر و جلوپنجره جدید این برند ژاپنی مجهز شده که در گذشته شاهد حضور آن در میتسوبیشی اکلیپس کراس بودیم. این سبک طراحی در پیکاپ تراک L200 / تریتون نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

image

در کابین این خودروی شاسی بلند شاهد حضور یک کیلومترشمار دیجیتال 8 اینچی به همراه یک نمایشگر لمسی 8 اینچی بروز شده برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 در مقایسه با مدل قبلی خود بزرگتر به نظر می‌رسد. سرنشینان عقب در این خودرو به خروجی‌های برق AC مخصوص به خود دسترسی دارند که در کنار پورت USB قرار گرفته است. برخی از تنظیمات این خودروی SUV توسط گوشی‌های هوشمند قابل تغییر است.

image

میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 به برخی از ویژگی‌های امنیتی سازنده خود مانند سیستم کمکی تغییر خط و سیستم هشدار تصادف از پشت مجهز شده است. در صورتی که مدل مجهز به سیستم چهار چرخ محرک این خودروی ژاپنی را سفارش دهید، یک سوییچ با طراحی جدید برای دسترسی به حالت رانندگی آفرود در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کابین این خودرو دکمه‌های جدیدی به چشم می‌خورد که امکان تغییر تنظیمات مختلف و همچنین دسترسی به تجهیزات متفاوت را برای راننده و سرنشین کناری او فراهم می‌کند.

image

این خودرو به موتور مورد استفاده در مدل قبلی خود مجهز می‌شود. میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 دارای یک موتور 4 سیلندر توربودیزل 2.4 لیتری بوده که همین موتور در پیکاپ تراک تریتون نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور قدرتی برابر با 178 اسب بخار و گشتاوری برابر با 430 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 هم اکنون در کشور تایلند برای فروش عرضه شده است؛ با این حال میتسوبیشی هنوز تاریخ عرضه آن در دیگر کشورها را اعلام نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمان

۱۳۹۸/۵/۵
موتور برای این بدنه ی لش یکم ضعیف نیست؟