خانهاخبار
هوآوی میت 30 پرو برای اولین بار در فضای عمومی رویت شد

هوآوی میت 30 پرو برای اولین بار در فضای عمومی رویت شد

تلفن هوشمند هوآوی Mate 30 Pro برای اولین بار در فضای عمومی رویت شده و تصاویر آن تایید می‌کند که نمایشگر این دستگاه لبه‌های خمیده و ناچ نسبتا بزرگی خواهد داشت.
۱۳۹۸/۵/۲

نیمه دوم سال ۲۰۱۹ مطمئنا در تسخیر پرچم‌داران چهار شرکت بزرگ خواهد بود: سامسونگ، اپل، گوگل و هوآوی. تاکنون اطلاعات زیادی از تلفن‌های جدید گوگل منتشر شده و خود این شرکت حتی تصویر قاب پشتی یکی از محصولاتش را با کاربران به اشتراک گذاشت، اما تا قبل از امروز اطلاعات خاصی درباره پرچمدار هوآوی در دسترس نداشتیم. منتهی به‌تازگی برای اولین بار تصویری از میت ۳۰ پرو در فضای عمومی منتشر شده است.

ناچ بزرگ و خمیدگی نمایشگر واقعی است

ساعاتی قبل تصویر یک جفت میت ۳۰ پرو در کنار دو میت ۲۰ ایکس 5G در فضای عمومی منتشر شده که احتمالا بخشی از آزمایشات هوآوی برای بررسی میزان آنتن‌دهی این محصولات است. همان طور که پیش از این در تصاویر افشایی از پنل این دستگاه دیده بودیم، هوآوی میت ۳۰ پرو نمایشگری با لبه‌های خمیده دارد و بالای آن ناچی نسبتا بزرگ دیده می‌شود. اگرچه هنوز چیزی تایید نشده، اما گفته می‌شود که این ناچ بزرگ میزبان سیستم جدید تشخیص چهره سه بعدی هوآوی است که اولین بار در میت ۲۰ پرو معرفی شد.

image

با توجه به ترند روز گوشی‌های بازار، طبیعی است که میت ۳۰ پرو در دو طرف دستگاه حاشیه چندانی نداشته باشد. با این حال، به خاطر کیس بزرگی که به بالا و پایین گوشی وصل شده نمی‌توانیم ببینیم که حاشیه بخش پایینی این گوشی چقدر است. با این همه اما با توجه به تصاویر قبلی می‌توانیم حدس بزنیم که این حاشیه نسبت به پی ۳۰ پرو کمی کوچک‌تر شده باشد.

از دیگر ویژگی‌های میت ۳۰ پرو که در این تصویر قابل مشاهده است می‌توانیم به درگاه USB-C و بلندگوهای اختصاصی دستگاه اشاره کنیم که مطمئنا بسیاری از طرفداران را خوشحال خواهد کرد، چون کانکتور USB در میت ۲۰ پرو باعث شده بود خروجی صدا در آن محصول تعریف چندانی نداشته باشد و توسط بسیاری از کاربران مورد انتقاد قرار بگیرد.

در سمت چپ این‌ها قسمت دیگری دیده می‌شود که احتمالا شکافی برای سیم کارت و کارت حافظه است. با این حال مطابق پرچمداران اخیر هوآوی، انتظار می‌رود که میت ۳۰ پرو هم استاندارد microSD را با nanoSD عوض کرده باشد. سوای از این‌ها، اثری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون در این دستگاه دیده نمی‌شود.

نمایی از پشت دستگاه پیدا نیست

image

علی‌رغم آن که بخش جلویی میت ۳۰ پرو را تقریبا به وضوح می‌توانیم ببینیم، اما در تصویر افشایی امروز امکان مشاهده بخش پشتی دستگاه وجود ندارد. شایعات ضدونقیضی در رابطه با چینش دوربین عقب میت ۳۰ پرو وجود دارد که بر سر استفاده از طراحی مربعی یا دایره‌ای با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند.

در بحث تعداد سنسورها هم گزارشات جدید باور دارند که در این پرچم‌دار از یک سنسور اصلی در کنار یک سنسور فوق عریض، یک سنسور پریسکوپ و البته یک سنسور ToF استفاده خواهد شد. البته بر سر جزئیات این سنسورها همچنان اختلاف‌نظر وجود دارد و تا اعلام خبرهای موثق‌تر باید منتظر بمانیم.

مشخصات و تاریخ عرضه: آیا میت ۳۰ پرو از 5G پشتیبانی خواهد کرد؟

در رابطه با مشخصات پرچمدار بعدی هوآوی گفته می‌شود که میت ۳۰ پرو از پردازنده Kirin 990 استفاده خواهد کرد که احتمالا در نمایشگاه IFA 2019 معرفی خواهد شد. این تراشه از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند و قرار داشتن میت ۳۰ پرو در کنار میت ۲۰ ایکس 5G می‌تواند گواه دیگری بر همین مسئله باشد.

image

علاوه بر این، میت ۳۰ پرو احتمالا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. گزارشات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری دارد و با توجه به این که میت ۳۰ پرو احتمالا اواخر ماه اکتبر به بازار می‌آید، ممکن است شاهد عرضه پیش‌فرض اندروید ۱۰ با این دستگاه باشیم.

هوآوی میت ۳۰ پرو احتمالا در مراسمی ویژه در حوالی ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) معرفی می‌شود. در این مراسم باید شاهد معرفی نسخه استاندارد میت ۳۰ و شاید نسخه قدتمندتری به نام میت ۳۰ ایکس باشیم که گیمرها را هدف قرار خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احسان

۱۳۹۸/۵/۲
چینی ها اینطور که پیداست محصولات اپل رو به محصولات خودشون ترجیح میدن خیلی جالبه...خخخ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۵/۲
گوشی که بناست مهرماه معرفی بشه، چطوری الان داخل ایستگاه‌‌‌خط‌واحد اونم همراه آقایی با لِنگِ بی‌شلوار? رویت میشه؟