خانهاخبار
شباهت قاب پشتی بلک شارک 2 پرو با مدل عادی در تصویر تبلیغاتی جدید شیائومی

شباهت قاب پشتی بلک شارک 2 پرو با مدل عادی در تصویر تبلیغاتی جدید شیائومی

گوشی گیمینگ Black Shark 2 Pro در روز هشتم مرداد معرفی می‌شود ولی شیائومی امروز تصویر تازه‌ای از قاب پشتی این دستگاه را منتشر کرده که شباهت زیادی به مدل عادی Black Shark 2 دارد.
۱۳۹۸/۵/۲

برند گیمینگ شیائومی یعنی Black Shark به زودی قرار است از نسخه جدیدی برای نسل دوم تلفن هوشمند خود رونمایی کند. چند روز پیش در خبری به اطلاع‌تان رساندیم که این دستگاه رسما قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) معرفی شود و نام آن احتمالا Black Shark 2 Pro خواهد بود.

اکنون شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو تصویری تبلیغاتی از این دستگاه را منتشر کرده که چیز واضحی از آن پیدا نیست، اما می‌توانیم نمایی کلی از طراحی پشتی دستگاه را ببینیم.

image

اگرچه طراحی کلی بدنه پشتی این دستگاه شباهت زیادی به طراحی بلک شارک ۲ دارد، ولی در این تصویر دو خط افقی جدید روی بدنه دیده می‌شود که جلوه خاصی به این محصول بخشیده است. یکی از فرضیه‌ها این است که خطوط مذکور همان نوارهای LED بلک شارک دو باشد که این بار به جای لبه‌های دستگاه به مرکز قاب پشتی منتقل شده است. با این حال هنوز مشخص نیست که بلک شارک ۲ پرو همچنان از لوگوی S معروف خود استفاده خواهد کرد یا نه.

در حال حاضر، بر اساس اخبار قبلی می‌دانیم که این گوشی از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند و تا ۱۲ گیگابایت رم دارد. ولی اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

بنچمارک بلک شارک ۲ چندی قبل در گیک‌بنچ رویت شده بود و با ۱۲ گیگ رم در آزمایش چندهسته‌ای توانسته بود امتیاز ۱۱٫۳۰۴ را کسب کند. پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نسخه‌ای ارتقایافته از اسنپدراگون ۸۵۵ است که ۱۵ درصد از نظر GPU و ۴.۲ درصد از نظر CPU تقویت شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)