خانهاخبار
تریلر جدید سریال Watchmen منتشر شد

تریلر جدید سریال Watchmen منتشر شد

به مناسبت رویداد کامیک کان سن دیگو تریلر جدیدی از سریال Watchmen منشر شده که حال و هوای این سریال کامیکی را به نمایش می‌گذارد. واچمن اکتبر امسال از شبکه HBO پخش می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۳۱

شبکه HBO پس از پایان سریال پرطرفدار Game of Thrones و با اتمام فصل دوم سریال Big Little Lies به دنبال جایگزینی برای جلب توجه مجدد مخاطبان می‌گردد و قصد دارد با محصول جدید دیمن لیندلوف موسوم به Watchmen این کار را انجام دهد، سریالی که به تازگی تریلر جدید آن در کامیک کان سن دیگو منتشر شده است.

در تریلر جدید سریال Watchmen که از روی کامیک پرطرفداری به همین نام ساخته شده، علاوه بر صحنه‌های تکراری از تریلر قبلی، برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این کامیک از جمله رورشاک را می‌بینیم که در کنار چندین و چند ابرقهرمان دیگر ظاهرا می‌شوند. او در این تریلر بخشی از معروف‌ترین دیالوگ خود را به زبان آورده و می‌گوید: «تمام بدکاره‌ها و سیاستمداران به بالا نگاه می‌کنند و فریاد می‌زنند ‘ما را نجات بده’ و من پایین را نگاه می‌کنم و می‌گویم ‘نه’.»

image

این تریلر به ما یادآوردی می‌کند که اثر جدید لیندلوف اقتباس مستقیمی از کامیک کلاسیک الن مور به تاریخ سال ۱۹۸۶ نیست. آن کامیک که داستان گروهی از ابرقهرمانان را در آمریکایی خیالی در طول جنگ سرد نشان می‌دهد به عنوان یکی از مهم‌ترین کامیک‌های تاریخ شناخته می‌شود و بعضی دانشگاه‌ها حتی آن را تدریس می‌کنند. این سریال داستان متفاوتی دارد ولی در همان حال و هوای دنیای مور رقم می‌خورد. لیندلوف از رورشارک به عنوان نقطه ثقل داستان سریال استفاده کرده که این اتفاق مطمئنا طرفداران کامیک واچمن را خوشحال می‌کند.

لیندلوف که پیش از این سریال‌های محبوبی همچون Lost و The Leftovers را ساخته، می‌گوید از نگرانی طرفداران نسبت به در نیامدن حس واقعی اثر مور آگاه است و به همین دلیل به سراغ رویکرد متفاوتی در قبال این داستان رفته است. این سریال شبیه اقتباس سینمایی زک اسنایدر در سال ۲۰۰۹ نیست.

لیندلوف همان اوایل کلید خوردن این پروژه در پستی در اینستاگرام خود گفته بود: «ما هیچ علاقه‌ای برای اقتباس کردن از روی نوشته‌های ۳۰ سال پیش آقای مور و گیبنز نداریم. آن داستان‌ها دست نیافتنی هستند و نمی‌توان آن‌ها را بازآفرینی، بازتولید یا ریبوت کرد.»

سریال Watchmen در ماه اکتبر (مهر-آبان) امسال از شبکه HBO پخش می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)