خانهاخبار
نسخه دوم رابط کاربری One UI با قابلیت های برتر اندروید عرضه می شود

نسخه دوم رابط کاربری One UI با قابلیت های برتر اندروید عرضه می شود

طراحی جدید رابط کاربری One UI که در ماه ژانویه برای S9 و اس 9 پلاس عرضه شد، قابلیت های خاصی را با خود به همراه نداشت و تنها به بهبود نرم افزاری پرداخته شده بود.
۱۳۹۸/۴/۲۹

اگر از جمله افرادی باشید که از گوشی های سامسونگ استفاده می کنند، مطمئنا می دانید که اخیرا رابط کاربری One UI برای پرچمداران این شرکت عرضه شد که تنها شاهد اضافه شدن چند قابلیت کوچک در آن بودیم و بیشتر به بهبودهای نرم افزاری و تغییر در زبان طراحی پرداخته شده است.

گزارش های جدید حاکی از آن است که نسخه دوم این رابط کاربری همزمان با عرضه اندروید Q در اختیار کاربران قرار می گیرد و اکثر قابلیت های این نسخه از سیستم عامل اندروید را با خود به همراه خواهد داشت.

image

 

به عنوان یکی از این ویژگی ها می توان به Focus Mode اشاره کرد که به کاربران کمک می کند تا نحوه کار با اپلیکیشن ها را مرور کرده و میزان مصرف آنها را تحت کنترل خود درآورند.

همچنین بازطراحی منوی به اشتراک گذاری نیز یکی دیگر از تغییرات دومین نسخه رابط کاربری One UI خواهد بود که همزمان با عرضه اندروید Q در دسترس کاربران گوشی های سامسونگ قرار می گیرد.

برخی حرف و حدیث ها نیز به این موضوع اشاره دارند که پرچمدار بعدی از سری S سامسونگ با نسخه 2.1 از رابط کاربری وان یو آی عرضه می شود که متأسفانه در حال حاضر، خبری از قابلیت ها و ويژگی های آن در دسترس نیست. از آنجا که مدت زمان کمی تا عرضه نسخه عمومی Android Q باقی مانده است، لذا مطمئنا اخبار بیشتری پیرامون ورژن دوم One UI در روزهای آتی خواهیم شنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hamed

۱۳۹۸/۴/۳۰
مشخص نشده چه دیوایس هایی این رابط کاربریو دریافت میکنن؟؟