خانهاخبار
نمونه تصاویر دوربین آنر 9X تصویربرداری شبانه فوق‌العاده این گوشی را نشان می‌دهد

نمونه تصاویر دوربین آنر 9X تصویربرداری شبانه فوق‌العاده این گوشی را نشان می‌دهد

شرکت آنر به تازگی نمونه تصاویری از دوربین سری جدید آنر 9X را منتشر کرده که نشان می‌دهد این دستگاه چه قدر خوب می‌تواند در محیط‌های کم‌نور تصویربرداری داشته باشد. آنر 9X اول مرداد معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۲۹

چند وقت پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که شرکت آنر می‌خواهد در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) از سری جدید آنر ۹ ایکس رونمایی کند. انتظار داریم نسخه قدرتمندتری از این تلفن هوشمند به نام آنر ۹ ایکس پرو نیز در این مراسم معرفی شود.

حالا چند روز مانده به این تاریخ، آنر بخشی از مشخصات دوربین آنر ۹ ایکس را به همراه نمونه‌ای از عکس‌های دوربین این گوشی منتشر کرده تا توانایی عکاسی تلفن هوشمند خود را در محیط‌های کم‌نور به نمایش بگذارد.

این گوشی دوربینی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی است. مسئولان این شرکت مدعی‌اند که دوربین آنر ۹ ایکس بدون استفاده از فلش LED می‌تواند تصاویر فوق‌العاده‌ای را در ساعات شب ثبت کند.

image

گفته می‌شود که پیکربندی دوربین آنر ۹ ایکس پرو شبیه آنر ۲۰ پرو است که از نظر بنچمارک DxOMark در جایگاه دوم بهترین دوربین‌های بازار قرار دارد.

علاوه بر این، قبلا اعلام شده بود که سری آنر ۹ ایکس از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 810 استفاده خواهد کرد که با فرآیند ۷ میلی متری ساخته شده است. آنر می‌گوید Kirin 810 یکی از ۹ قابلیت برجسته این سری است و اطلاعات بیشتر را در این زمینه در مراسم رونمایی از این دستگاه اعلام خواهد کرد.

سری آنر 9X ناچ ندارد و اما بر اساس رندرهای قبلی، احتمالا به جای آن از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند به نمایشگری ۶.۵۹ اینچی از نوع IPS با کیفیت +FHD مجهز شده و علاوه بر ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ هم حافظه داخلی دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

...

۱۳۹۸/۱۰/۲۰
مفت زبون توعه که الکی میچرخه

soroosh

۱۳۹۸/۴/۲۹
حرف مفت.....