خانهاخبار
پروفایل کاربری گوشی اکسپریا 1R با نمایشگر 5K رویت شد

پروفایل کاربری گوشی اکسپریا 1R با نمایشگر 5K رویت شد

به‌تازگی اطلاعاتی از User Agent یکی از محصولات جدید شرکت سونی با شماره مدل J8220 منتشر شده که می‌تواند مربوط به گوشی جدیدی به نام اکسپریا 1R باشد.
۱۳۹۸/۴/۲۹

طبق جدیدترین اخبار دنیای موبایل، سونی احتمالا مشغول کار روی موبایلی با نمایشگر 5K است که شماره مدل آن J8220 بوده و تحت عنوان اکسپریا 1R به بازار خواهد آمد. البته این دستگاه ممکن است همان اکسپریا 2 باشد که پیش از این شایعاتی درباره آن شنیده بودیم، اما با توجه به این که طبق شنیده‌ها طراحی آن تغییر خاصی نسبت به اکسپریا 1 نداشته، احتمالا شاهد استفاده از نام اکسپریا 2 نخواهیم بود. 

در گزارشات جدید ذکر شده که این دستگاه نمایشگری ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۵۰۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد. اگر بخواهیم این اندازه و رزولوشن را مقایسه کنیم کافی است نگاهی به نمایشگر اکسپریا 1 بیندازیم که اندازه‌ای ۶.۵ اینچی داشت اما رزولوشن آن ۱۶۴۴ در ۳۸۴۰ پیکسل بود. بنابراین در تلفن جدید سونی تعداد پیکسل‌ها ۷۰ درصد افزایش یافته است.

تراکم پیکسل از ۶۴۳ به ۸۹۹ پیکسل در اینچ رسیده و این در حالی است که هدست HTC Vive Pro تراکمی ۶۱۵ پیکسلی دارد؛ هدستی که در فاصله چند اینچی از چشم شما قرار می‌گیرد و نسبت به فاصله موبایل خیلی به چشم نزدیک‌تر است.

در این گزارش به چند تلفن هوشمند دیگر با شماره مدل‌های J8010, J8210 و J8270 هم اشاره شده، اما این مدل‌ها ممکن است صرفا مدل‌های منطقه‌ای همین دستگاه باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۴/۲۹
این گوشی های سونی فقط از نظر دوربین و رزولیشن صفحه نمایش حرفی برای گفتن داره وگرنه در باقی موارد صفره.