خانهاخبار
شیائومی Mi A3 با نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین سه‌گانه معرفی شد

شیائومی Mi A3 با نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین سه‌گانه معرفی شد

شیائومی بالاخره از سومین عضو خانواده Mi A رونمایی کرد. این دستگاه از پردانده اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند، نمایشگری 6.1 اینچی دارد و دوربینی سه‌گانه روی آن قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۴/۲۸

میان رده جدید شیائومی با نام Xiaomi Mi A3 رسما معرفی شد. این دستگاه تقریبا همان Mi C99e است که هیچ تغییر قابل توجهی در مشخصاتش دیده نمی‌شود.

این یعنی شیائومی می A3 هم نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل دارد که نسبت به می A2 و حتی می A2 لایت برگشت به عقب حساب می‌شود. قیمت این دستگاه ۲۵۰ یورو است و از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند که نسبت به مدل اسنپدراگون ۶۶۰ پارسال پیشرفت بزرگی نیست. ظرفیت داخلی این دستگاه ۶۴ گیگ است که با پرداخت ۳۰ یورو می‌توانید نسخه ۱۲۸ گیگی آن را دریافت کنید. علاوه بر این، درگاه کارت حافظه هم وجود دارد تا بتوانید ظرفیت دستگاه را به میزان دلخواه خود افزایش دهید.

image

تغییر بزرگ می A3 نسبت به نسخه‌های قبلی در بخش دوربین آن رخ داده است؛ جایی که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی با دیافراگم f/1.78 (بدون لرزشگیر نوری) قرار گرفته و کنار آن یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

دوربین عقب این موبایل می‌تواند ویدیوهای 2160p را با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و ویدیوهای 1080p را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. در بخش سلفی هم سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی روی این دستگاه قرار گرفته که قادر است ویدیوهای 1080p را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط نماید.

آپگرید بعدی این نسخه مربوط به باتری آن است که از ۳ هزار میلی آمپر به ۴۰۳۰ میلی آمپر رسیده و مثل پارسال از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. البته شارژر داخل جعبه شارژری ۱۰ واتی است، بنابراین برای استفاده از حداکثر توان شارژ دستگاه باید شارژر مذکور را به صورت جداگانه تهیه کنید.

خبر خوب بعدی این است که جک ۳.۵ میلی متری هدفون برگشته و حسگر اثر انگشت هم در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

شیائومی تلفن Mi A3 را در سه رنگ روانه بازار می‌کند: آبی، سفید و خاکستری. این گوشی ابتدا در اسپانیا عرضه می‌شود که همین حالا پیش‌فروش آن آغاز شده اما به فاصله کوتاهی در سایر کشورها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صادق

۱۳۹۸/۶/۱۸
ان گوشی تو ایران اومده
قیمتش بد نیست دوست دارم از نزدیک ببینمش
تنها نکته ای که تو ذوق میزنه تراکم پیکسلی پایینش هست که حتی به 300 هم نمیرسه :\ ولی پردازشی خوب هست