خانهاخبار
کادیلاک XT4-V به موتور 2.7 لیتری مجهز می‌شود

کادیلاک XT4-V به موتور 2.7 لیتری مجهز می‌شود

بر اساس شایعه‌ای جدید، کادیلاک برای خودروی XT4-V یک 4 سیلندر 2.7 لیتری درنظر می‌گیرد که قادر به تولید 310 اسب بخار قدرت است.
۱۳۹۸/۴/۲۹

کادیلاک XT4 یک کراس‌اوور کامپکت جذاب است. این خودرو هم‌اکنون با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ به فروش می‌رسد. این موتور قدرتی برابر با 237 اسب بخار و گشتاوری برابر با 350 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می‌دهد. بر اساس تصاویری که چند ماه پیش به اینترنت راه پیدا کرد، مدل دیزلی این کراس‌اوور نیز در حال توسعه است. علاوه بر این مدل، نمونه سری V کادیلاک XT4 نیز به تولید می‌رسد. این اطلاعات به تازگی از سوی Cadillac Society در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

این خودروی جدید به یک موتور 2.7 لیتری 4 سیلندر مجهز می‌شود که همراه با توربوشارژر، قدرتی برابر با 310 اسب بخار تولید می‌کند. این موتور با کد L3B در نسل جدید شورولت سیلورادو مورد استفاده قرار گرفته است. قدرت تولیدی این موتور برای کادیلاک XT4-V به صورت دقیق مشخص نشده ولی احتمالا راننده به 310 اسب بخار قدرت دسترسی پیدا می‌کند. این موتور در مقایسه با نمونه 2.0 لیتری مورد استفاده در نسخه استاندارد، 70 تا 84 اسب بخار قدرت بیشتر و نزدیک به 150 نیوتن متر گشتاور بالاتری تولید می‌کند که برای چنین خودرویی، مناسب است. انتظار می‌رود قدرت تولیدی موتور به صورت استاندارد توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به 4 چرخ این محصول کادیلاک منتقل شود.

image

علاوه بر افزایش قدرت تولیدی موتور، انتظار می‌رود در طراحی ظاهری آن نیز تغییراتی اعمال شود تا نسبت به مدل استاندارد، متفاوت باشد. برای مثال می‌توان به رینگ‌های جدید، تریم فیبر کربن و 4 خروجی اگزوز اشاره کرد. طراحی سپر جلو و همچنین جلو پنجره این خودرو در مقایسه با نمونه استاندارد، تهاجمی‌تر خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات فاش شده را نمی‌توان تایید کرد. برای بررسی صحت این شایعه باید تا چند ماه آینده صبر کنیم تا ببینیم این شرکت آمریکایی برنامه‌ای برای معرفی نمونه قدرتمند کراس‌اوور خود دارد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)