خانهاخبار
کارگردان Thor: Ragnarok به پروژه تولید قسمت چهارم ثور می‌پیوندد

کارگردان Thor: Ragnarok به پروژه تولید قسمت چهارم ثور می‌پیوندد

تایکا وایتیتی، کارگردان Thor: Ragnarok، با ترک پروژه تولید فیلم Akira دوباره با مارول همکاری خواهد کرد تا قسمت چهارم از مجموعه Thor را کارگردانی کند.
۱۳۹۸/۴/۲۷

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر، تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok با توقف پروژه لایو اکشن انیمه Akira به سراغ تولید قسمت چهارم از مجموعه Thor می‌رود. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره Thor 4 در دسترس نیست، اما انتظار داریم که وایتیتی و کریس همسورث مجددا در این پروژه همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشند. با توجه به پایان اونجرز و حرکت ثور به سمت نگهبانان کهکشان، شاید این بار شاهد تلفیقی میان داستان این خدای اساطیری و گروه Guardians of the Galaxy باشیم.

طبق اعلام ورایتی، تصمیم وایتیتی برای ترک پروژه Akira و پیوستن به پروژه Thor 4 اتفاق شوکه‌کننده‌ای بوده است. البته پیش از این شایعات مبنی بر توقف تولید Akira شنیده می‌شد، اما در نهایت مشکلات مربوط به فیلمنامه این اثر و البته تداخل آن با تولید Thor 4 باعث شد وایتیتی چنین تصمیمی بگیرد. اگرچه وارنر براز پروژه Akira را تا مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآورده - و تعلیق برای مدت نامعلوم در دنیای سینما معمولا مترادف لغو پروژه است - اما به گفته ورایتی این احتمال همچنان وجود دارد که با پایان کار Thor 4 وایتیتی بر سر این پروژه برگردد. فیلم Akira قرار بود در ماه مه ۲۰۲۱ اکران شود.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها به دنبال وایتیتی هستند و دلیل این امر مشخص است. او تنها کسی بود که توانست فرنچایز ثور را با فیلم Thor: Ragnarok دوباره احیا کند. تغییراتی که وایتیتی در این فیلم در شخصیت ثور اعمال کرد به Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame هم راه یافت و باعث شد این شخصیت دوباره مورد توجه قرار بگیرد.

سایر فیلم‌های این کارگردان از جمله Hunt for the Wilderpeople و Boy و What We Do in the Shadows نیز از سوی منتقدان با اقبال خوبی روبرو شده است. پروژه بعدی وایتیتی JoJo Rabbit نام دارد که در تاریخ ۱۸ اکتبر اکران می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)