خانهاخبار
تصاویر زنده شیائومی Mi A3 طراحی و مشخصات این دستگاه را تایید می‌کند

تصاویر زنده شیائومی Mi A3 طراحی و مشخصات این دستگاه را تایید می‌کند

با توجه به تصاویر زنده‌ای که از گوشی شیائومی Mi A3 منتشر شده، حالا می‌دانیم که طراحی و مشخصات افشایی این دستگاه مطابق همان چیزی است که قبلا در خبرها اعلام شده بود.
۱۳۹۸/۴/۲۳

ساعاتی پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که رندرها و اطلاعات کلیدی شیائومی Mi A3 فاش شده است. اکنون افشاگر دیگری چند تصویر زنده از این تلفن هوشمند و جعبه آن را منتشر کرده که زبان طراحی و مشخصات افشایی قبلی را تایید می‌کند.

با توجه به تصویر روی جعبه، Mi A3 حداقل در دو رنگ آبی و سفید به بازار خواهد آمد. اما در سایر تصاویر زنده دستگاهی را به رنگ سیاه هم مشاهده می‌کنیم.

گوشی Mi A3 نمایشگری با ناچ قطره‌ای دارد و در قاب پشتی آن دوربینی سه‌گانه با آرایشی افقی در گوشه سمت چپ دستگاه به چشم می‌خورد. علاوه بر این، لوگوی شیائومی را در گوشه پایین سمت چپ و لوگوی اندروید وان را در پایین سمت راست قاب پشتی مشاهده می‌کنید.

با توجه به برچسب روی صفحه، همان طور که از قبل می‌دانستیم، پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۶۶۵ خواهد بود که همراه با یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپری به بازار می‌آید. این باتری از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

نمایشگر Mi A3 پنلی ۶.۰۸ اینچی از نوع آمولد با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. دوربین عقب و جلو هم به ترتیب ۴۸ و ۳۲ مگاپیکسلی هستند. البته دوربین عقب دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر هم دارد.

با توجه به این دو گزارش، می‌توان حدس زد که Mi A3 نسخه جهانی Mi CC9e باشد، با این تفاوت که CC9e نمایشگری با رزولوشن +HD داشت در حالی که Mi A3 احتمالا از پنلی با رزولوشن +FHD استفاده می‌کند، چون Mi A2 هم صفحه‌ای با کیفیت +FHD داشت و بعید است که شیائومی در نسل جدید این دستگاه کیفیت نمایشگر را پایین بیاورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رسول

۱۳۹۸/۴/۲۴
دوستان این برند رو برای خریدن چطور میبینید.با توجه به اینکه سامسونگ هم میان رده های خوبی زده اما کیفیت بدنه ها ی سامسونگ امسال گلاستيکه وگرنه بدون تردید سامسونگ می خریدم.راهنمایی کنید خواهشا