خانهاخبار
اولین تصاویر از شیائومی Mi A3 منتشر شد

اولین تصاویر از شیائومی Mi A3 منتشر شد

تلفن هوشمند بعدی شیائومی که از اندروید وان استفاده خواهد کرد شیائومی Mi A3 نام دارد که اکنون اولین تصاویر آن از طریق وبسایت WinFuture منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۲۳

اولین تلفن هوشمند شیائومی که از اندروید خالص استفاده می‌کرد، Mi A1 بود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این دستگاه با توجه به قیمت پایین ۲۳۰ دلاری خود عملکرد مناسبی داشت و پارسال هم نسخه دوم آن به بازار آمد. با این حساب قابل انتظار بود که نسل سوم سری A از خانواده Mi در راه باشد. حالا اولین تصاویر این دستگاه منتشر شده است.

در این تصاویر Mi A3 با الهامات زیادی از زبان طراحی گوشی‌های هوآوی دیده می‌شود. این تلفن هوشمند شبیه نسخه دستکاری‌شده‌ای از Mi CC9 است که چند هفته پیش معرفی شد، اما به جای رابط کاربری MIUI از اندروید وان استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر این موبایل ناچی قطره‌ای به شکل ناچ وان پلاس 6T قرار گرفته و در قاب پشتی هم دوربینی سه‌گانه به چشم می‌خورد.

به گزارش WinFuture که این تصاویر را منتشر کرده، Mi A3 نمایشگری ۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ رم (با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه) و ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری دارد. این دستگاه مثل نسخه‌های قبلی خود احتمالا به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)