خانهاخبار
اطلاعات و مشخصات آنر 9X و آنر 9X پرو پیش از عرضه لو رفت

اطلاعات و مشخصات آنر 9X و آنر 9X پرو پیش از عرضه لو رفت

با وجود آن که کمتر از دو هفته تا معرفی رسمی Honor 9X و Honor 9X Pro باقی مانده، اما حالا اطلاعات و مشخصات این دو تلفن هوشمند به طور کامل لو رفته است.
۱۳۹۸/۴/۲۰

برند معروف زیرمجموعه هوآوی یعنی آنر می‌خواهد در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) طی مراسمی از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های Honor 9X و Honor 9X Pro رونمایی کند. اکنون کمتر از دو هفته مانده به این تاریخ، تقریبا تمامی مشخصات مهم این دو دستگاه لو رفته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

بر اساس این اطلاعات افشایی، آنر 9X و آنر9X پرو هر دو نمایشگری ۶.۵۹ اینچی با کیفیت +HD (رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارند. پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 810 موتور محرک این دو دستگاه است که به‌تازگی همین ماه گذشته معرفی شد.

آنر ۹ ایکس دوربینی سه‌گانه دارد که از یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش جلو هم دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های تصویری قرار دارد.

در سوی دیگر، آنر ۹ ایکس پرو هم دوربینی سه‌گانه دارد اما از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی ساخته شده است. این گوشی در بخش دوربین سلفی سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

هر دو دستگاه جدید شرکت آنر برای دوربین سلفی خود از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کنند و ظرفیت باتری آن‌ها ۴ هزار میلی آمپر ساعت است. البته آنر ۹ ایکس از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند ولی مدل پرو به شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز است.

سری جدید آنر ۹ ایکس حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه کارت حافظه دارد. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه اندروید ۹ پای را از طریق رابط کاربری EMUI 9.1 برای کاربران به ارمغان بیاورند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)