خانهاخبار
در رندرهای پیکسل 4 XL خبری از ناچ یا پاپ‌آپ نیست

در رندرهای پیکسل 4 XL خبری از ناچ یا پاپ‌آپ نیست

اخیرا رندرهای از نسخه بزرگ‌تر خانواده جدید پیکسل یعنی پیکسل 4 XL منتشر شده که در آن اثری از ناچ یا مکانیزم پاپ‌آپ دیده نمی‌شود. این دستگاه در مجموع 4 یا 5 لنز دارد.
۱۳۹۸/۴/۱۸

حدود یک ماه پس از انتشار نخستین رندر از پیکسل ۴ و به دنبال آن تصویر رسمی پیکسل ۴، حالا نوبت به انتشار عکس برادر بزرگ‌تر این سری رسیده است. به‌لطف اکانت افشاگر OnLeaks اکنون می‌دانیم که در پیکسل ۴ ایکس ال نه خبری از ناچ است، نه حفره و نه مکانیزم پاپ‌آپ!

رندرهای قبلی پیکسل ۴ به ما نشان نداده بود که بخش جلویی این دستگاه چه شکلی است، ولی حالا می‌توانیم قسمت روبرویی پیکسل ۴ ایکس ال را ببینیم. در این نسخه اگرچه خبری از ناچ پیکسل ۳ ایکس ال نیست، اما حاشیه‌ای نسبتا ضخیم در بالای نمایشگر به چشم می‌خورد. این طور که پیداست گوگل در این نسخه اهمیتی به قرینگی نداده چون حاشیه پایین صفحه بسیار نازک‌تر از حاشیه بالاست.

حاشیه ضخیم بالا میزبان دوربینی دوگانه، سنسورهای همیشگی و بلندگوی تماس است. از آن‌جایی که حاشیه پایین اندازه چندانی ندارد، نمی‌توانیم انتظار حضور بلندگوهای استریو را داشته باشیم. نمایشگر پیکسل ۴ ایکس ال احتمالا ۶.۲۵ اینچ و از نوع AMOLED خواهد بود. علاوه بر این، حدس می‌زنیم که در زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار گرفته باشد، چون در قاب پشتی دستگاه خبری از این حسگر نیست. همچنین پیکسل ۴ ایکس ال ممکن است از قابلیتی مشابه فیس آیدی اپل برای تشخیص چهره پشتیبانی کند.

image

در قاب پشتی این گوشی همان دوربین مربعی پیکسل ۴ دیده می‌شود. البته همچنان بر سر وجود لنز سوم در این دوربین اختلاف‌نظر وجود دارد، اما لنز دوم آن احتمالا از نوع تله‌فوتو خواهد بود و کنارش فلش LED قرار گرفته است. جنس بدنه پیکسل ۴ ایکس ال از شیشه است و ظاهرا امسال فقط یک رنگ دارد.

لبه پایینی دستگاه حاوی دو شکاف است که طبق گزارشات مربوط به بلندگوهای استریوی این دستگاه خواهد بود. در میان این دو شکاف هم درگاه USB-C وجود دارد. همان طور که انتظار می‌رفت در پیکسل ۴ خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نخواهد بود.

انتظار داریم Pixel 4 XL به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگ رم و اندروید Q مجهز شود. این دستگاه حدود سه ماه دیگر یعنی احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. نظر شما درباره این رندر چیست؟ فکر می‌کنید چقدر با واقعیت تطابق دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)