هواپیماها برای اولین بار به صورت مستقل فرود میآیند
دیگر برای فرود هواپیماها نیاز به کمک برج مراقبت فرودگاه نیست
۱۳۹۸/۴/۱۷
داغترینها
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
Redmi K70 Ultra در برابر Realme GT 6؛ جزئیات باتری و سرعت شارژ فاش شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
چتبات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد
۱۴۰۳/۱/۲۵
بروزرسانی One UI 6.1 به زودی برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه میشود
۱۴۰۳/۱/۲۴
جزئيات فنی آیفون SE 4 فاش شد؛ تراشه A16، نمایشگر اولد و فیسآیدی
۱۴۰۳/۱/۲۴
ریلمی جیتی نئو ۶ SE با نمایشگر ۶۰۰۰ نیتی رسما معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۳
اخبار مشابه
دیدگاهها (1 نظر)
مجتبی
۱۳۹۸/۴/۱۷
نقل قولی از یک نشریه خارجی :
این سیستم ها هیچگاه نمیتواند جایگزین خلبان در هواپیماهای مسافربری شوند.
مهمترین عامل هک شدن این سیستم هست
برای همین همیشه باید یک خلبان در هواپیما باشد تا در صورت این مشکل یا هر مشکل دیگری این سیستم رو از مدار خارج کنه و خلبان کنترل رو به دست بگیره.
در حقیقت تمام این فن آوری ها در جهت کمک به خلبان و تسهیل در هدایت هواپیماست.
تنها هواپیماهای بدون سرنشین از این تجهیزات استفاده میکند چون هم ارزانتر هست و هم نیازی برای طراحی کابین خلبان ندارند و در صورت مشکل و حادثه مسئله مالی و اطلاعاتی مطرح میشه نه مسائل جانی.
این سیستم ها هیچگاه نمیتواند جایگزین خلبان در هواپیماهای مسافربری شوند.
مهمترین عامل هک شدن این سیستم هست
برای همین همیشه باید یک خلبان در هواپیما باشد تا در صورت این مشکل یا هر مشکل دیگری این سیستم رو از مدار خارج کنه و خلبان کنترل رو به دست بگیره.
در حقیقت تمام این فن آوری ها در جهت کمک به خلبان و تسهیل در هدایت هواپیماست.
تنها هواپیماهای بدون سرنشین از این تجهیزات استفاده میکند چون هم ارزانتر هست و هم نیازی برای طراحی کابین خلبان ندارند و در صورت مشکل و حادثه مسئله مالی و اطلاعاتی مطرح میشه نه مسائل جانی.