خانهاخبار
کسب رتبه نخست «خدمات تلفن همراه» توسط همراه اول

کسب رتبه نخست «خدمات تلفن همراه» توسط همراه اول

همراه اول در ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارتباطی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه نخست را در حوزه خدمات تلفن همراه کسب کرد.
۱۳۹۸/۴/۱۵

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور شفاف سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی کشور، تقویت فضای رقابتی میان آنها و ارتقای کیفیت خدمات اپراتورها اقدام به ارزیابی و رتبه بندی آنها در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷ کرده است. در این ارزیابی که اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در دو بعد «مشتری» و «رگولاتوری» با تأکید بیشتر بر شاخص مشتری رتبه بندی شده اند، همراه اول همچنان صدرنشین در حوزه خدمات تلفن همراه کشور است. بر اساس اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که به نقل ازمعاون امور پستی، ارتباط و فناوری اطلاعات رگولاتوری منتشر شده است، «همراه اول» در حوزه خدمات تلفن همراه رتبه اول را کسب کرده و همچون سنوات گذشته در سکوی اول رقابت با سایر اپراتورها قرار گرفته است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

احمد

۱۳۹۸/۴/۱۵
کدوم رقابت کدوم خدمات
انگار ۵۰تا اپراتور هستند

همراه اخر

۱۳۹۸/۴/۱۵
این اوله ببین بقیه چی ن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۱۵
ما اپراتورِ "سالم" نداریم. همه‌شون شیشه‌خرده دارن??
مخصوصاً مبالغ بسته‌‌های اینترنت اشکال‌شرعی دارند(مردم را دارن فریب میدن).
همچنین بسته که فعال میکنی نزدیک به اون گیگ‌های آخرش که میشه اتوماتیک‌وار سرعتش کُند میشه! تا دوباره بسته بخری! بعد یهو دوباره پُرسرعت میشه! والله‌قسم اینها حرام است، منتها کیست که پیگیر بشه و کیست که پاسخگو باشه؟