خانهاخبار
گلکسی A80 با دوربین کشویی در سراسر جهان عرضه شد

گلکسی A80 با دوربین کشویی در سراسر جهان عرضه شد

با وجود آن که گلکسی A80 حدود سه ماه پیش در تایلند عرضه شده بود، اما حالا به صورت سراسری در اکثر کشورهای دنیا روانه بازار شد تا اولین گوشی بدون ناچ یا حفره سامسونگ باشد.
۱۳۹۸/۴/۱۰

گلکسی A80 بالاخره در سراسر جهان عرضه عمومی شد. سامسونگ این تلفن هوشمند را ابتدا حدود ۳ ماه پیش در تایلند روانه بازار کرده بود. گلکسی A80 اولین موبایل سامسونگ است که ناچ یا حفره ندارد و به جای آن از یک مکانیزم کشویی استفاده می‌کند. این دستگاه که در سه رنگ طلاییِ فرشته‌ای، سفید شبحی و سیاه فانتوم تولید شده به قیمت ۶۴۹ یورو به فروش می‌رسد.

گلکسی A80 نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED با کیفیت +FHD دارد و وام‌دار برخی از قابلیت‌های گلکسی اس ۱۰ فایو جی است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر دوربین سه‌گانه‌اش یک سنسور ToF هم دارد. سنسور ToF به دوربین این دستگاه اجازه می‌ده تصویر پس‌زمینه در ویدیوها محو شده و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده عملکرد بهتری داشته باشند.

image

دوربین سه‌گانه گلکسی A80 یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی دارد. با توجه به شکل طراحی دستگاه، دوربین A80 می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد و به عنوان دوربین سلفی هم عمل کند. حالت زنده بوکه به لطف سنسور ToF در این گوشی عملکرد درخشانی دارد، ولی خروجی دقیق این بخش فقط پس از آزمایش و بررسی‌های مکرر قابل تشخیص خواهد بود.

عملکرد دوربین گلکسی A80 بسیار خوب است، اما این تلفن هوشمند درگاه microSD و جک هدفون ندارد. گلکسی A80 از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۸ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۳۷۰۰ میلی آمپر باتری و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین به صورت پیش‌فرض به رابط کاربری One UI و اندروید ۹ پای مجهز شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

آرش

۱۳۹۸/۴/۱۱
اسباب بازی

نسیم

۱۳۹۸/۴/۱۰
میان رده ها اگه ده تا دوربین هم داشته باشن به گرد پرچم دارا نمیرسن . فقط سری s اونم s8 plus فوق العاده ستتت