خانهاخبار
سونی در حال آماده شدن برای عرضه اکسپریا 2 در IFA 2019 است

سونی در حال آماده شدن برای عرضه اکسپریا 2 در IFA 2019 است

بر اساس اطلاعاتی که در فایل‌های UAProf رویت شده، سونی دو تلفن هوشمند با شماره مدل J8010 و J8210 در دست ساخت دارد که احتمالا یکی از آن‌ها اکسپریا 2 است و در IFA 2019 معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۰

سونی تلفن هوشمند اکسریا ۱ را چند ماه پیش در رویداد کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی کرد، اما به نظر می‌رسد که نسخه بعدی این دستگاه یعنی اکسپریا ۲ به زودی و احتمالا در IFA 2019 عرضه خواهد شد. در حال حاضر، دو تلفن جدید با شماره مدل J8210 و J8010 در فایل‌های UAProf رویت شده که J8210 ظاهرا پرچمدار بعدی سونی خواهد بود، چون شماره مدل اکسپریا ۱ معادل J8110 بود.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نام این تلفن هوشمند جدید اکسپریا ۲ است، اما در عین حال ممکن است نسخه دیگری از اکسپریا ۱ تحت عنوان اکسپریا ۱ پریمیوم، اکسپریا ۱ فایو جی یا چیزی کاملا متفاوت در نظر گرفته شود.

پیش از این اطلاعاتی افشا شده بود که از عرضه دستگاهی با دوربین سه‌گانه خبر می‌داد و تاریخ معرفی این دستگاه با نام احتمالی اکسپریا 1v یا 1s را ۹ ژوئیه اعلام کرده بود.

اطلاعات زیادی درباره مشخصات این موبایل در دسترس نیست، اما می‌دانیم که J8210 نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ خواهد داشت. گوشی J8010 اما رزولوشنی معادل ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل دارد که دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا ۱ است.

علاوه بر این، مدتی است شایعاتی درباره احتمال عرضه دستگاهی منعطف به نام اکسپریا F با مودم 5G به گوش می‌رسد. ولی هنوز نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت و باید منتظر انتشار اخبار رسمی در این باره باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)