خانهاخبار
GTA 6 الهامات زیادی از سریال Narcos گرفته است

GTA 6 الهامات زیادی از سریال Narcos گرفته است

طبق شایعات جدیدی که از بازی GTA 6 منتشر شده، ظاهرا این عنوان الهامات بسیاری از سریال جنایی شبکه نتفلیکس یعنی Narcso گرفته است. GTA 6 برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود.
۱۳۹۸/۴/۱۰

بر اساس شایعات جدیدی که از بازی Grand Theft Auto 6 به گوش می‌رسد، ظاهرا این عنوان الهامات زیادی از سریال درام جنایی Narcos ساخته شبکه نتفلکیس گرفته است. طبق اعلام کاربری به نام JackOLantern1982 در وبسایت ردیت، این پروژه در حال حاضر با اسم رمز «پروژه قاره آمریکا» ساخته می‌شود و این کاربر از طریق دو دوست خود که در Kotaku و PC Gamer کار می‌کنند توانسته به اطلاعات جدیدی درباره این بازی دست یابد.

به گفته JackOLantern1982 این پروژه شدیدا تحت تاثیر اتفاقات سریال Narcos بوده که روایتگر داستان دلالان کوکائین در کلمبیاست. این طور که پیداست GTA 6 مثل سریال Narcos در کشورهای خارجی از زبان بومی همان کشور استفاده خواهد کرد؛ یعنی برای مثال وقتی بازیکن به آمریکای جنوبی سفر می‌کند، دیگر زبان انگلیسی شنیده نمی‌شود و به جای آن زیرنویس انگلیسی نشان داده خواهد شد. البته همچنان در شهر اصلی بازی یعنی Vice City بخش عمده مکالمات انگلیسی است.

طبق گزارشات، کار روی این بازی از سال ۲۰۱۲ یعنی به فاصله کوتاهی پس از عرضه GTA V آغاز شد. با این حال، فرآیند تولید تا سال ۲۰۱۵ با وقفه‌های مکرر مواجه گردید و به واسطه تولید Red Dead Redemption 2 مجددا به تعویق افتاد.

ظاهرا در GTA 6 عناصر آرکید بیشتری در بازی وجود خواهد داشت، بنابراین با یک بازی واقع‌گرایانه دیگر مثل Red Dead Redemption 2 طرف نیستیم. گفته می‌شود که این بازی در طول دهه‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ میلادی رخ می‌دهد و ساختمان‌ها و اتومبیل‌ها با گذر زمان تغییر می‌کنند.

در GTA 6 یک شخصیت قابل بازی به نام ریکاردو وجود دارد که در ابتدا دلال کوکائین از وایس سیتی به آمریکای جنوبی است، اما رفته‌رفته با اربابان دنیای مواد مخدر ارتباط برقرار می‌کند و بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. در این بازی زندان بزرگی وجود دارد که مثل سیستم چپتر در Red Dead Redemption 2 نقش مهمی در سیر داستان ایفا می‌کند. علاوه بر این، مسائلی مثل ایدز و بحران مهاجرت نیز از اتفاقات مهم برهه تاریخی بازی هستند.

گفته می‌شود که داستان این بازی در چند شهر مختلف روایت می‌شود و صرفا برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس اسکارلت عرضه خواهد شد، چون کنسول‌های فعلی توان لازم برای اجرای آن را ندارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید رضا ایمانی

۱۳۹۸/۴/۱۰
اینکه گفته شده به اندازه rdr2 واقعگرایانه نیست ، یعنی فیزیک بازی در حد rdr2 نیست ؟ مثل همون افت فیزیکی که از gtaIV به gtaV کاملا مشهوده ؟؟