خانهاخبار
تصویر پنل میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای این دستگاه خبر می‌دهد

تصویر پنل میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای این دستگاه خبر می‌دهد

به تازگی تصویری از پنل شیشه‌ای هوآوی میت 30 پرو منتشر شده که حاکی از قرارگیری سنسورهای دوربین عقب این دستگاه با چینش دایره‌ای است.
۱۳۹۸/۴/۱۰

 شاید بتوان میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو را به عنوان اولین دستگاه‌هایی تلقی کرد که باعث شدند دوربین‌های دارای چینش مربعی در بازار رواج پیدا کنند اما اولین بار LG X Cam بود که دست به خلق این طراحی زد. حالا امسال اپل و گوگل هم می‌خواهند در پرچمداران خود از چینش مشابهی برای دوربین آیفون XI و پیکسل ۴ استفاده کنند. با این حال به نظر می‌رسد که هوآوی از این طراحی دور شده و قصد استفاده از دوربین دایره‌ای را دارد.

در تصویر تازه‌ای که از میت ۳۰ پرو در اینترنت پخش شده، پنلی شیشه‌ای را مشاهده می‌کنیم که حفره دوربینی به شکل دایره پشت آن قرار گرفته است. یکی از وبلاگ‌های خبری حوزه فناوری با الهام از این طراحی تصویر میت ۲۰ را فتوشاپ کرده و رندری از میت ۳۰ ساخته که در آن می‌توانیم خروجی احتمالی میت ۳۰ پرو را ببینیم.

image

 در حال حاضر مشخص نیست که این دوربین چند سنسور دارد ولی حداقل می‌توانیم منتظر سه سنسور باشیم. بر روی این پنل شیشه‌ای اسم Leica دیده می‌شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که همکاری دیگری میان هوآوی و این شرکت آلمانی برای تولید دوربین میت ۳۰ پرو انجام گرفته باشد.

میت ۳۰ پرو احتمالا نمایشگری از نوع AMOLED خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که نرخ نوسازی این نمایشگر مثل وان پلاس ۷ پرو ۹۰ هرتز است. علاوه بر این، گوشی مذکور حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و ۴ هزار میلی آمپر باتری خواهد داشت که از قابلیت شارژ بیسیم و سریع پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که میت ۳۰ پرو از پردازنده ۷ نانومتری Kirin 985 استفاده کند. این پردازنده هم مثل Kirin 810 به یک NPU داخلی و اختصاصی مجهز شده است.

نظر شما درباره چینش دایره‌ای چیست؟ آیا آن را به چینش مربعی ترجیح می‌دهید یا نه؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۱۰
مهم کیفیت دوربینه. اینکه حالا چینش دایره‌ای و مربعه یا متساوی‌الساقین، خیلی موضوعیت نداره.
مثل اینکه بری عروسی جوجه بذارن جلوت، بشقاب‌ش لوزی باشه مهم نیست، کیفیتِ جوجه مهمه! خام نباشه، عطر و طعمش مطبوع باشه، کنارش نارنج باشه?