خانهاخبار
سونی احتمالا لنزهای G تلفن‌های خود را با لنزهای ZEISS تعویض کرده است

سونی احتمالا لنزهای G تلفن‌های خود را با لنزهای ZEISS تعویض کرده است

طبق گزارشات جدیدی که از فرآیند تولید اکسپریا 2 به گوش می‌رسد، ظاهرا سونی تصمیم گرفته که به جای لنزهای سری G از این به بعد در تلفن‌های خود از لنزهای ZEISS استفاده کند.
۱۳۹۸/۴/۵

سونی از زمان عرضه اکسپریا Z1 در سال ۲۰۱۳ تا اکسپریا XZ3 در سال ۲۰۱۸ همواره از لنزهای سری G به عنوان دوربین اصلی پرچمداران خود استفاده کرده است. اما ماه پیش گزارشی منتشر شد که از جایگزینی این لنزها با لنزهای ZEISS MILVUS خبر می‌داد. اکنون وبسایت Sumahoinfo مدعی است که یکی از کارمندان سونی گفته لنزهای سری G قرار است با لنزهای Carl ZEISS تعویض شود.

تصاویری که ماه پیش از دوربین سه‌گانه اکسپریا 1 منتشر شد نشان می‌داد که این شرکت ژاپنی از دو جفت لنز ۱۲ مگاپیکسلی ZEISS و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کرده است. حالا این خبرگزاری مدعی شده که شماری از کارمندان شعبه تایلند سونی اعلام کرده‌اند که این شرکت رسما می‌خواهد لنزهای سری G را با لنزهای ZEISS عوض کند.

image

گفته می‌شود که لنزهای ZEISS به خوبی لنزهای G هستند، بنابراین از نظر کیفیت نباید منتظر پیشرفت عظیمی باشیم. اما این خبرگزاری می‌گوید علت تحسین‌برانگیز بودن دوربین اکسپریا 1 به خاطر این است که قابلیت‌های جدیدی به دوربین این دستگاه اضافه شده است.

طبق گزارشات، سونی کار روی پرچمدار اکسپریا 2 را آغاز کرده. رندرهای کامپیوتر این گوشی یک ماه قبل توسط اکانت @OnLeaks منتشر شده بود. اکسپریا 2 قرار است دوربین سه‌گانه داشته باشد، و حالا که استفاده از لنزهای ZEISS روی تلفن‌های این شرکت شروع شده، احتمالا در اکسپریا 2 هم خبری از لنزهای G نخواهد بود. با این حال هنوز اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از طرف شرکت سونی در این باره منتشر نشده است.

این غول بزرگ ژاپنی معمولا در نمایشگاه IFA که در نیمه دوم سال برگزار می‌شود از موبایل‌های خود رونمایی می‌کند. احتمالا امسال هم اکسپریا 2 در رویداد IFA 2019 در ماه سپتامبر معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که اکسپریا 2 نمایشگری 6.2 اینچی با قابلیت CinemaWide خواهد داشت که نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. پردازنده این دستگاه احتمالا اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه رم آن ۶ گیگابایت خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)