خانهاخبار
امکان اضافه نمودن اشخاص نزدیک در آپدیت جدید تلگرام فراهم شد

امکان اضافه نمودن اشخاص نزدیک در آپدیت جدید تلگرام فراهم شد

تلگرام یکی از مسنجرهای معروف در کشور عزیزمان به حساب می آید که رفته رفته به قابلیت های آن اضافه می شود.
۱۳۹۸/۴/۳

همان طور که می دانید، اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از مسنجرهای معروف در کشورمان به حساب می آید و علیرغم اعمال فیلترهای مختلف، همچنان مردم از آن استفاده می کنند. مدیر این نرم افزار نیز با اطلاع از این موضوع، همواره در حال گسترش آن بوده و قابلیت های مختلفی را به آن اضافه می کند.

در آخرین آپدیت اپلیکیشن تلگرام، امکان اضافه کردن افرادی که در نزدیک شما ایستاده اند، فراهم شده است. تصور کنید در یک میهمانی حضور داشته و قصد دارید تا یکی از افرادی که ملاقات کرده اید را به لیست دوستان خود اضافه کنید. به این منظور کافی است وارد منوی Contacts> Add People Nearby شده و از طرف مقابل نیز درخواست کنید تا چنین کاری را انجام دهد. به همین سادگی می توانید وی را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید، بدون اینکه شماره یا آیدی او را درخواست نمایید.

image

 

بخش People Nearby به شما اجازه می دهد تا گروه های اطراف خود را بر اساس اطلاعات مکانی شناسایی کرده یا گروه مورد علاقه خود را از این طریق ایجاد نمایید. بر اساس اعلام مسئولین تلگرام، با این قابلیت جدید شما می توانید هنگام حضور در استادیوم، کنفرانس، کمپ های دوستانه یا کافه ها، با افراد حاضر در آن مکان ها چت کرده و در صورت نیاز، افراد دلخواه را به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.

همچنین در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن تلگرام، مدیران گروه ها یا کانال ها می توانند مدیریت خود را به افراد دیگر واگذار کرده و امکان پیش نمایش پیام ها برای برخی چت ها را نیز غیر فعال کنند.

افرادی که از سیستم عامل آی او اس استفاده می کنند، می توانند با مراجعه به بخش Appearance، پیش از اعمال تغییرات تم ها، آنها را به صورت پیش نمایش مشاهده کنند. اگر اپلیکیشن خود را به نسخه 5.8 بروز کنید، در آیفون یا آیپد می توانید از طریق شورت کات های سیری، تلگرام را بدون نیاز به لمس آیکون آن باز کنید.

image

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۴/۳
لطفأ در مورد اپلیکیشنی که فیلتر شده و حرام است مقاله ننویسید???

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۴/۳
خدا بیامرز بی تاک هم این ویژگی را داشت، ک کنار گذاشتش، و در پی آن ما هم بی تاک را کنار گذاشتیم!

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۴/۳
برای اندروید کی میاد؟

حامد

۱۳۹۸/۴/۳
بر اندروید هم همین امروز منتشر شد من از گوگل پلی دان کردم

mashghazanfar

۱۳۹۸/۴/۳
بیخیال بابا من اندروید استفاده میکنم همین دیشب آپدیتش کردم. چی چی نوشتی واسه خودتون!!!