خانهبررسی‌ها
مقایسه Galaxy S10 Plus با P30 Pro

مقایسه Galaxy S10 Plus با P30 Pro

در این مقایسه دو گوشی مطرح این روزهای بازار یعنی گلکسی اس 10 پلاس و پی سی پرو را کنار هم قرار میدهیم و در تمام بخش‌ها آن دو را با هم مقایسه می‌کنیم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۸/۳/۲۸
هر دو گوشی در برخی بخش‌ها به رقیب خودشان برتری دارند اما اینکه کدام یک در نهایت می‌تواند بر دیگری چیره شود را در این مقایسه خواهید دید و در نهایت می‌گوییم که کدام گوشی برای کدام سلیقه‌ها مناسب است.

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (66 نظر)

رسول

۱۳۹۹/۳/۱۳
به همه معایب و محاسن دوتا گوشی اشاره کردید ولی یه چی که خیلی مهمه نگفتید که پی ۳۰ پرو فیلمبرداری 4k با سرعت ۳۰ فرم بر ثانیه میکنه ولی اس ۱۰ پلاس فیلمبرداری 4k میکنه با سرعت ۶۰ فرم بر ثانیه این تفاوت خیلی فاحشه وقتی فیلم رو توی تلویزیون یا لپ تاپ نگاه میکنید

Saeed

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
اگه بری مقایسشون و ببینی تو سرعت عملو صفحه نمایش و دوربین بسیار زیبا کرده تو پاچه اس 10 پلاس. بعد کایرین پرچمدار کجا و اگزینوس پرچمدار کجا.

ممد یاکوزا

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
دادا گوشی میخوای فقط j7 پرایم یعنی تماممممم??

Saeed

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
آقا شمایی که میخوای گوشی با تراشه قوی بخری باید بری سراغ راگ 2 ایسوس. پی 40 دوربینش بهترین دوربین دنیا میشه صد در صد. شک نکن.

Saeed

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
ببین اگه بری مقایسه دو تا شون و ببینی میفهمی حسگر پی سی قويتره و خیلی هم تو باز کردن برنامه ها سریعتر. تو کل سایت ها بهترین دوربین دنیا از نظر کلی میت 30 پرو و از نظر عکاسی تو شب پی سی پرو هست. فقط بلندگو اس 10 و دوربین جلوش قویتره. تازه صفحه نمایش پی سی پرو هم خیلی واضح تر و قشنگ تره. تازه تراشه پرچمدار کایرین کجا و تراشه پرچمدار اگزینوس کجا دکتر. لطفا بدون تحقیق و بدون اطلاعات نظر ندین. تو مقایسه کردن باید تعصب و کنار گذاشت...