خانهاخبار
آنر 20 ظرف 14 روز در چین 1 میلیون دستگاه فروخته است

آنر 20 ظرف 14 روز در چین 1 میلیون دستگاه فروخته است

طبق اعلام آنر، این شرکت توانسته ظرف 14 روز پس از عرضه Honor 20 در کشور چین بیش از 1 میلیون دستگاه بفروشد. عرضه جهانی آنر 20 از جمعه آغاز می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۲۸

سری آنر ۲۰ حدود یک ماه پیش در بحبحه جنگ تجاری چین و آمریکا و شروع دردسرهای هوآوی به موجب تحریم‌های اعمالی دولت ایالات متحده، معرفی شد. در مراسم معرفی این گوشی که در لندن برگزار شد تاریخی برای عرضه جهانی این دستگاه اعلام نگردید اما آنر ۲۰ از مدتی قبل در کشور چین موجود شده است.

از دو هفته پیش که آنر ۲۰ در چین عرضه شده، این دستگاه توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در ظرف همین ۱۴ روز بیش از ۱ میلیون دستگاه بفروشد. این برند زیرمجموعه هوآوی حالا با اعلام آمار فروش آنر ۲۰ اعلام کرده که آنر ۲۰ پرو نیز از فردا در کشور چین به بازار می‌آید.

آنر ۲۰ پرو ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت این دستگاه برای مدل ۱۲۸ گیگی ۴۶۰ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگی ۵۰۵ دلار است. قیمت این محصول در کشور چین نسبت به سایر نقاط دنیا خیلی ارزان‌تر در نظر گرفته شده، در حالی که گفته می‌شود قیمت جهانی آن به هنگام عرضه حدود ۶۵۰ دلار خواهد بود.

بازار جهانی فعلا فقط قرار است آنر ۲۰ عادی را دریافت کند و گفته شده که این دستگاه از روز جمعه وارد بریتانیا می‌شود. خرده‌فروشی‌ها فرآیند ثبت پیش‌خرید این گوشی را به قیمت ۳۹۹ پوند برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی آغاز کرده‌اند. همچنین به کسانی که این دستگاه را تا روز پنجشنبه پیش‌خرید کنند یک عدد آنر واچ مجیک هدیه داده می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)